سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/30
س, 1393/07/22 - 08:01

رئیس منطقه ‌عین‌العرب: تا آخرین قطره خون می‌ایستیم

«انور مسلم» رئیس منطقه عین‌العرب تأکید کرد تا آخرین قطره خون از این شهر در مقابل تروریست‌های تکفیری ـ بعثی دفاع خواهیم کرد، اگر هم کشته شویم کوبانی را به قتلگاه تروریست‌های وحشی تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش  کوله بار،«انور مسلم» رئیس منطقه عین‌العرب  در سوریه، با تأکید بر اینکه تا آخرین قطره خون از این شهر در مقابل تروریست‌های تکفیری بعثی دفاع خواهند کرد، خواهان کمک جهانیان به مردم این شهر شد که در معرض یک قتل عام وحشیانه از سوی تروریست‌های داعش قرار دارند.

مسیرهای پیشروی داعش متوقف شده است

وی اظهار داشت: در تمامی مسیرها پیشروی داعش متوقف شده و صدها تن از تروریست‌ها کشته شده اند.

مسلم در ادامه تصریح کرد: تروریست‌ها از شب گذشته بار دیگر تلاش کردند از شرق و جنوب این شهر به سمت مرکز شهر پیش روی کنند اما نیروهای مدافع خلق با تمام توان این حملات را در تمامی محورها درهم شکستند.

25 الی 40 درصد کوبانی در دست داعش

انور مسلم گفت : تروریستهای داعش 25 تا 40 درصد شرق و جنوب کوبانی را اشغال کرده‌اند و می‌کوشند با تصرف این شهر در مقام انتقام از مقاومت مردم، تمامی مردم این شهر را که هنوز در این شهر باقی مانده اند قتل و عام کنند، از این رو از طریق شما از جهانیان می خواهیم فریاد ما را بشنوند چرا که سقوط کوبانی سقوط انسانیت و پیروزی تروریست‌های وحشی خواهد بود.

سیاست ترکیه شفاف نیست/ورود تروریست‌ها به کوبانی از مرز ترکیه

رئیس کانتون عین‌العرب با اشاره به سیاست دولت ترکیه در قبال تروریستهای تکفیری و بعثی تاکید کرد که سیاست ترکیه شفاف نیست، همانگونه که رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت که آنها مخالف داعش هستند، اگر اینگونه است آنها سیاست جدی تر و پیگیرانه‌تری در قبال تروریست‌ها اتخاذ کنند و اجازه ندهند تروریستها با استفاده از مرز ترکیه کوبانی را اشغال کنند.

ترکیه مرز خود را به روی زخمی‌ها بسته است

انور مسلم تصریح کرد: دولت ترکیه باریکه موجود برای تردد مجروحین و غیرنظامیان به ترکیه را با مشکلاتی روبرو کرده است که همین امر سبب شهادت دهها تن از مجروحین مدافع این شهر پشت مرزهای ترکیه شده است،از این رو نه تنها از ترکیه بلکه بار دیگر از همه می خواهیم صدای انسانیت را بشنوند و اجازه دهند کمکهای انسانی و سلاح به دست مردم مقاوم این شهر برسد.

رئیس کانتون کوبانی در ادامه افزود: تروریست‌ها به انواع سلاحهای سنگین از جمله توپ و تانک مسلح هستند اما مدافعان مردمی با ساده‌ترین سلاح‌ها حماسه خلق می کنند و دنیا بداند که ما امروز به خاطر وعده ای که به مردم خود داده ایم تا آخرین نفس از این شهر دفاع خواهیم کرد و اگر هم کشته شویم کوبانی را تبدیل به قتلگاه تروریست‌های وحشی خواهیم کرد، حتی اگر یک نفر هم باقی بماند ما تسلیم نخواهیم شد.

منبع:فارس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.