سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
ش, 1401/12/13 - 14:46
یک کارشناس حقوقی در گفتگو با کوله بار مطرح کرد:

راهیان نور برنامه‌ای برای ترویج سیره، راه و هدف شهدا/ حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گنجی عظیم برای کشور است

حمیدرضا دهقان کوزه‌تپراقی گفت: حفظ اثار و ارزش‌های دفاع مقدس گنجی عظیم برای کشور است. ترویج فرهنگ شهادت یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس بوده در این راستا راهیان نور به عنوان یک ابزار مهم در این زمینه محسوب می شود.

حمیدرضا دهقان کوزه تپراقی کارشناس حوزه حقوقی در گفتگو با خبرنگار کوله‌بار درباره اهمیت برگزاری راهیان نور گفت: وقتی که دشمن جنگ را بر کشور جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد هرگز فکر نمی کرد که مردم برای حفظ کشور، عزت و شرف ایرانی مقابل جبهه استکبار صف ارایی کنند تا از اعتقادات دینی خود دفاع نمایند.

وی ادامه داد: در مدت 8 سال دفاع مقدس، شهدای بزرگواری تقدیم این انقلاب شدند که هر سال برنامه ای با عنوان راهیان نور برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا و تاثیر فرهنگی آن مخصوصا در نسل جوان برگزار می شود.

این کارشناس حقوقی گفت: حفظ اثار و ارزش‌های دفاع مقدس گنجی عظیم برای کشور است. ترویج فرهنگ شهادت یکی از مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس بوده در این راستا راهیان نور به عنوان یک ابزار مهم در این زمینه محسوب می شود که افرادی از سنین مختلف با حضور و مشاهده این مناطق استقبال خوبی از برنامه ها داشته اند.

وی افزود: یکی از موثرترین روش برای تربیت و تعالی نسل جوان اموزش و پروش می باشد که با تغییر و تحولات دروس مدارس از جمله امادگی دفاعی می‌تواند تاثیر بسزایی از درک بهتر سیره شهدا و راه و هدفشان در میان نسل جوان داشته باشد.

حمیدرضا دهقان کوزه تپراقی بیان کرد: برپایی اردوهای راهیان نور و خاطره رزمنده ها از زبان راویان آن و اتفاقات رخ داده اثر عمیقی بر روی قشر تاثیرگذار جامعه می گذارد که نشان از تاثیرگذاری معنوی این برنامه بر جوانان است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.