سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
د, 1402/04/26 - 11:29
دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در همایش تجلی اخلاص قزوین:

راهیان نور معدن محتوایی دفاع مقدس است

به گزارش کوله بار، از قزوین سردار سوری دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور، در همایش تجلی اخلاص استان قزوین با بیان اینکه "راهیان نور معدن محتوایی دفاع مقدس" است، گفت:  دفاع مقدس باید به درستی روایت شود و تاریخ این حماسه را اگر درست ننویسیم دیگران برای ما خواهند نوشت و نباید اجازه دهیم روایت های تحریف گران در جامعه رواج پیدا کند.

سردار مجید سوری گفت: سپاه صاحب الامر(عج) و قرارگاه راهیان نور و سایر سازمان‌ها موفق به اعزام ۹ هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور شدند و لازم است این حرکت عظیم فرهنگی را با احداث زیر ساخت ها به شیوه درست به نسل های بعد منتقل کنیم.

وی افزود: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند؛ راهیان نور یک فناوری اطلاعات بزرگ برای استحراج مفاهیم معرفتی از گنجینه دفاع مقدس است و با تولید محتوا می توان رویه خوبی را در کشور جاری کرد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود:  راهیان نور به عنوان معدن محتوایی دفاع مقدس باید به درستی روایت شود. تاریخ این حماسه را اگر درست ننویسیم دیگران برای ما خواهند نوشت و نباید اجازه دهیم روایت های تحریف گران در جامعه رواج پیدا کند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه تشریح کرد: تاکنون قشر دانشجویی و دانش آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند و تصمیم داریم در سال جاری سایر اقشار بسیج و مردمی به مناطق عملیاتی اعزام کنیم و برنامه ریزی و زیر ساخت برای مناطق شمال غرب فراهم شده است.

وی گفت: رویکرد دوم سبک سازی هزینه اعزام به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور است که بخشی از هزینه اعزام را در مرکز تقبل کنیم و در چارچوب قانونی به ستاد راهیان نور خدمات بایسته ارایه شود.

سردار سوری در پایان گفت: راهیان نور باید به عنوان مبنای فکری محتوایی فرهنگ غنی دفاع مقدس مورد توجه قرارگیرد و چنانچه این گنجینه درست استفاده نشود در زیر خروارها خاک تاریخ محو خواهد شد.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.