سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/30
چ, 1393/11/08 - 12:00
مسئول مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر در گفت و گو با کوله بار خبر داد

راه اندازی بازارچه عرضه محصولات فرهنگی و بومی در اردوگاه شهید باکری خرمشهر

مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر از اجرای عملیات راه اندازی بازارچه عرضه محصولات فرهنگی و بومی استان خوزستان در این اردوگاه خبر داد.

سیدعلی موسوی، مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی شهید باکری خرمشهر در گفت و گو با کوله بار اظهار داشت:عملیات احداث بازارچه عرضه محصولات فرهنگی و بومی شهرستان خرمشهر با جدیدت و همت مضاعف در حال اجراست.

 

  وی ادامه داد: این بازارچه بنا به تدبیر سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای تحقق فرامین مطاع مقام معظم رهبری در جهت نیل به اهداف بلند اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف کالا، محصولات و خدمات ایرانی کلید خورده است.

 

این مقام مسئول افزود: کاروانهای راهیان نور، مسافران و مردم بومی منطقه به عنوان گروه های هدف در خدمات دهی این بازارچه مورد توجه قرار گرفته اند.  

 

موسوی در ادامه با اشاره به استقبال مسئولین خرمشهر از احداث این بازارچه گفت: فرماندار و شهردار خرمشهر نیز طی بازدید از مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر داشتند، از راه اندازی این بازارچه ابراز رضایت نمودند و طی تقدیر از تدابیر اتخاذ شده در سطوح مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جهت ایجاد اشتغال و خدمت رسانی به مردم قول مساعدت و همکاری دادند.  

 

وی اضافه کرد: مسئولان شهری خرمشهر اهتمام ویژه ای در جهت بهره برداری هرچه سریعتر ازاین طرح اقتصادی دادند و در دیداری که سردار سلیمانی، رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمشهر داشتند، در خصوص راه اندازی این بازارچه تاکید ویژه ای صورت گرفت.

 

گفتنی است، اردوگاه شهيد باكري خرمشهر وابسته به سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، از سه سال گذشته با توجه به گستردگي اين اردوگاه و وسعت زيادي كه دارد،مقر اردويي و اسكان زائران

راهیان نور استان های کشور است.  

 

انتهای پیام/ق

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.