سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
ش, 1401/12/20 - 22:13
مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی در گفتگو با کوله بار مطرح کرد؛

رشد 35 درصدی حضور زائران راهیان نور استان آذربایجان غربی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود که امسال بیش از ۷هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنند و از نزدیک با سیره و فرهنگ شهدا آشناتر شوند.

به گزارش کوله بار، عزت‌الله ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به استقبال پرشور زائران راهیان نور برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: بازدید از یادمان فتح‌المبین، شط‌علی، اروندکنار، علقمه، نهر خین، شلمچه، شهدای طلاییه و یادمان شهدای هویزه جزو برنامه های سفر زائران راهیان نور استان آذربایجان شرقی است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که امسال بیش از ۷هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کنند و از نزدیک با سیره و فرهنگ شهدا آشناتر شوند و سبک زندگی شهدایی را سرلوحه عملی زندگی شان قرار دهند.
ابراهیمی با بیان اینکه استقبال زائران راهیان نور این استان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در طی سال جاری، با افزایش خوبی مواجه بوده است، گفت: امسال 35 درصد به روند حضور زائران راهیان نور آذربایجان غربی در مناطق عملیاتی افزوده شده است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه برگزاری رزمایش فرهنگی-بصیرتی در اردوگاه های راهیان نور جزو ویژه برنامه های خاص در سفرهای راهیان نور است، تاکید کرد: حرکت فرهنگی راهیان نور یکی از ماندگارترین حرکت های فرهنگی در سطح کشور محسوب می شود که باعث پیوند میان نسل امروز و نسل دیروز می شود و یقینا برگزاری نمایش های رزمی و فرهنگی و استفاده از ابزار هنر می تواند در انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل امروزی موثرتر واقع شود.

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.