سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
ی, 1392/12/11 - 10:18

رقابت تنگاتنگ تاريا كرونبرگ و اوباما و بان كي‌مون براي تصاحب آراي مردمي

دبير يازدهمين جشنواره ملي سرزمين نور از مشاركت بيش از ۲۰۰هزار نفر در نظر سنجي انتخاب نامزد نهايي جايزه باروت خيس در وبگاه ها و سايت هاي خبري تا به امروز خبر داد.

به گزارش کوله بار به نقل از سايت سرزمين نور، سيدمحمدياشار نادري دبير جشنواره ملي سرزمين نور اظهار داشت: 33پيشنهاد به عنوان كانديداي دريافت دومين جايزه بين المللي به هيئت انتخاب داوران جشنواره ملي سرزمين نور رسيده بود كه ۲۰ بهمن، ۶ نامزد معرفي شدند كه نام هاي بنيامين نتانياهو، نخست وزير رژيم غاصب صهيونيستي،شيمون پرز رئيس جمهور رژيم غاصب صهيونيستي،تاريا كرونبرگ، رئيس كميته امور خارجي پارلمان اروپا ،جان كري، وزير امورخارجه ايالات متحدهٔ آمريكا، بان كي‌مون، دبيركل سازمان ملل متحد، باراك اوباما رئيس جمهور ايالات متحدهٔ آمريكا در ميان آن ها، به چشم مي خورد.

وي ادامه داد: نتيجه نظر سنجي پايگاه هاي اطلاع رساني بسيج مستضعفين(basij.ir) و سرزمين نور(sarzaminenoor.ir ) در طول اين مدت، بيانگر مشاركت بيش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم در اين نظر سنجي بوده است.

نادري اظهار داشت: افتتاحيه جشنواره ملي سرزمين نور قرار است در ۲۰ اسفند ماه همزمان با روز ملي راهيان نوربه مدت ۱۰ شب در شهر خرمشهربا حضور يكي از سران سه قوه با رويكرد استان محوري و ميزباني خود استان هايي كه آثار جشنواره را جمع آوري و به دبير خانه مركزي جشنواره ارسال كرده اند برگزارشود

دبير جشنواره ملي سرزمين نور خاطرنشان كرد: به زودي يك نفر به عنوان دريافت كننده اصلي جايزه باروت خيس معرفي و اول فروردين، جايزه باروت خيس به وي اهدا خواهد شد.

“تاريا كرونبرگ” رئيس كميته امور خارجي پارلمان اروپا،همان فردي كه اخيرا در راس هيئتي با هدف همكاري هاي بين المللي و ديدار با سران قوا و وزرا و برخي از مسئولين كشور به ايران سفر كرده بود و در خفا با برخي از اعضاي فتنه ديداركرد و با اين عملكرد حقانيت جمهوري اسلامي ايران را در موضوع ارتباط بيگانگان و فتنه گران به اثبات رساند.

“بانكي مون”دبير كل سازمان ملل پس از آنكه ايران را به جهت اهميت وموثر بودن در روند اثبات امنيت در منطقه به كنفرانس ژنو۲دعوت نمود ،بلا فاصله بعد از ديدن جان كري وزير خارجه آمريكا ،بيانيه اي صادر نمود ودعوت خود از ايران را پس گرفت و با اين رفتار خويش اثبات نمود سازمان ملل متحد از استقلال لازم برخودار نيست.

دلايل مختلفي براي اهداي جايزه به “باراك اوباما” وجود دارد اما يكي از اين دلايل، حرف هايي است كه از كاخ سفيد در خصوص ايران شنيده مي شود. اوباما حرف هاي متناقضي درباره ايران مي زند؛ گاهي از حقوق مسلم ايران دفاع مي كند و گاهي بر اثر فشارهايي سياسي تحميل شده، جنگ را يكي از گزينه هاي روي ميز خود مي داند. اين حرف هاي منافق گونه و متناقض اوباما نشات گرفته از اين راز است كه وي قدرت تصميم گيري نهايي ندارد. به همين دليل جايزه باروت خيس مي تواند به دستان وي اهدا شود؛ چرا كه نشان داده رئيس جمهور آمريكا تثبت سخن ندارد.يكي از دلايل ديگر،سخنراني اخير باراك اوباما در سازمان ملل در خصوص فتواي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي در خصوص حرام بودن ساخت بمب هسته اي است. اوباما در حالي اين سخنان را به زبان مي آورد و انرژي صلح آميز هسته اي را حق مسلم كشورمان مي داند اما در ديدار با نتانياهو، نخست وزير رژيم جعلي صهيونيست، از جنگ سخن بر زبان مي آورد و وابستگي خودش را به اين رژيم نمايان مي كند.

بنابراين گزارش، از مردم كشورمان خواسته شده است كه تا پايان اعلام نامزد نهايي جايزه باروت خيس، در نظر سنجي پايگاه هاي خبري سازمان بسيج مستضعفين و سرزمين نور شركت كنند و يك نفر را از ميان اسامي ۶ نامزد جايزه بين المللي باروت خيس يازدهمين جشنواره ملي سرزمين نور به عنوان نامزدنهايي، پيشنهاد كنند.

لازم به يادآوري است كه جايزه «باروت خيس» قرار است به صورت سالانه به مخالفين جمهوري اسلامي ايران كه ناخودآگاه توطئه يا طرحي شوم را عليه ايران اسلامي برملا مي‌كنند و حقيقت زر و زور و تزوير استكبار را نمايان مي‌سازند، اهداء شود كه سال گذشته همسر اوباما با اهداي جايزه اسكار به فيلم ضد ايراني آرگو، پرده از سياسي بودن هاليوود برداشت و اين جايزه را از آن خود كرد.

امسال نيز براي دومين سال پياپي جايزه باروت خيس به يكي از افشاگران سياستهاي نظام استكبار عليه انقلاب اسلامي و يا سران كشورهاي مخالف جمهوري اسلامي اعطا مي شود.

انتهاي پيام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.