سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
چ, 1402/12/23 - 01:13
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بوشهر:

زائران استان بوشهر استقبال خوبی از اردوی راهیان نور داشتند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور بوشهر، با اشاره به اینکه زائران استان بوشهر استقبال خوبی از اردوی راهیان نور داشتند، گفت: دلیل این اقبال خوب روایت خوب راویان از دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش کوله بار، عبدالهادی سبحانی‌خواه گفت: زائران در یادمان‌های اروندکنار، شهید تندگویان، شهیدباهنر، شلمچه، هویزه، علقمه، نهرالخین، دهلاویه و یادمان شهدای رمضان و اردوگاه کارون مستقر شدند و از این یادمان‌ها به ترتیب دیدن کردند.


وی اظهارداشت: ۳۱هزار و ۱۷۳ نفر دانش‎آموز، دانشجو، محلات و اقشار از کل یادمان‌ها بازدید کردند که دیدن آن‌ها برایشان بسیار جالب بود.


سبحانی‌خواه یادآور شد: اجرای نمایش رزمی از مهمترین خواسته زائران بود که برای خود ما خیلی عجیب بود از اینکه دیدن نمایش رزمی برایشان چقدر جالب است.


مسئول اردوی راهیان نور بوشهر در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه از استان بوشهر چه تعداد خادم در اردوی راهیان نور شرکت داشتند، افزود: در طول سال حداقل ۱۰۰ خواهر و ۵۰ برادر خادم الشهدا در اردوی راهیان نور شرکت کردند.


وی گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی بسیاری برای زائران در اردوی راهیان نور پیش‌بینی شده است که در صدد هستیم با استحکام بخشی به آنان زمینه‌های استمرار آن‌ها را بیشتر کنیم.


مسئول اردوی راهیان نور بوشهر، با اشاره به اینکه زائران استان بوشهر استقبال خوبی از اردوی راهیان نور داشتند، گفت: دلیل این اقبال خوب روایت خوب راویان از دوران دفاع مقدس بود.


وی افزود: گروه سرود، اجرای نمایش خوب و شایسته، خواندن دلنوشته، اهدای جوایز و برگزاری جشن تولد از دیگر برنامه‌های جانبی اردوی راهیان نور بود.


مسئول اردوی راهیان نور بوشهر در سوالی مبنی بر اینکه آیا برای سال تحویل برنامه‌ای هم خواهید داشت، افزود:، چون ماه مبارک رمضان است هر شخصی که بیاید ما آماده پذیرایی در افطار هستیم.


وی یادآور شد: ۲هزار زائر با خودرو شخصی از ۱۲ تا ۲۱ اسفند از بوشهر عازم مناطق عملیاتی شدند.


انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.