سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
چ, 1402/12/23 - 01:15
مسئول سازمان اردویی راهیان نور خراسان شمالی:

سرزمین نور قطعه‌ای از بهشت است

مسئول اردوی راهیان نور خراسان شمالی با اشاره به اینکه جمعا ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام داشتیم که ۳ هزار و ۲۰۰ نفر آن دانش آموز بودند، گفت: زائران از اروندکنار، فتح المبین، معراج شهدا، شلمچه، هویزه و دهلاویه دیدن کردند.

به گزارش کوله بار،  عبدالرضا حاجتی اظهار داشت: نمایش‌های رزمی – بصیرتی برای جوانان و نوجوانان اثربخش است از اینکه آنان در موقعیت شهدا قرار گرفته و حس شهدایی می‌گیرند.


وی افزود: سرزمینی که رزمندگان و شهدا در آن قدم گذاشتند خلاصه عشق، شهادت، ایثارگری و معرفت و قطعه‌ای از بهشتی هستند که یادگاران دوران جنگ در گوشه گوشه آن آرمیده‌اند.


وی یادآور شد: سرزمین نور، سرزمین بصیرت‌ها و رشادت و مقاومت‌هایی است که با تمام زیبایی‌ها و خاک‌های سرخش بوی رشادت و عطر دلنواز شهادت را می‌دهند که هر فردی به آن‌ها سفر می‌کند حال و هوای دیگر پیدا می‌کند.


مسئول اردوی راهیان نور خراسان شمالی اظهارداشت: نسل جدید دوران دفاع مقدس را به چشم سر ندیده و لمس نکرده است از شهادت و ایثار طلبی جوانان آن دوره چیزی نمی‌داند، ولی می‌شود کاری کرد که آن‌ها با حضور در سرزمین عشق و شهادت و ایثار، چشم دل عظمت و بزرگواری‌های شهدا را حس کرده و پرچم‌داری کرده و ادامه‌دهنده راهشان باشند تا پایه و اساس انقلاب‌مان محکم شود.


وی با بیان اینکه زیارت ارزش مهم تربیتی دارد و دامنه این زیارت نیز شهدا را نیز در برخواهد داشت خاطر نشان کرد: آنچه که با شهدا در ارتباط است از قداست برخوردار است از آن رزمنده‌ای که در راه خدا به جهاد برخاسته است تا آن سرزمینی که رزمنده و مجاهد فی‌سبیل‌الله در آنجا به جهاد پرداخته و شهید شده است همه از قداست خاصی برخوردار است.


انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.