سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
پ, 1402/08/11 - 09:31
توسط خادمین شهدا صورت گرفت؛

طرح اهدای لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند درهفته بسیج دانش آموزی

اهدای ۲۴ پک تحصیلی در هفته بسیج دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند در استان گلستان توزیع گردید.
به گزارش کوله بار گلستان از مراوه:  در یک اقدام فرهنگی تعداد ۲۴پک تحصیلی شامل کیف، دفتر،مداد و غیره توسط عبدالعزیز دان قطاری مسئول خادمین شهدا در شهرستان مراوه تپه و جانشین پایگاه مقاومت بسیج عاشقان ولایت روستای قوش تپه، در هفته بسیج دانش آموزی بین دانش آموزان نیازمند در این روستاتوزیع و اهدا گردید. 
مسئول خادمین شهدای شهرستان مراوه تپه ضمن گرامیداشت هفته ی بسیج دانش آموزی ویادو خاطره شهدااظهار داشت: در یک اقدام فرهنگی تعداد ۲۴  پک تحصیلی شامل کیف مدرسه و لوازم‌التحریر به دانش آموزان نیازمند و کم برخوردار توزیع و اهدا شد.

وی افزود:ترویج فرهنگ کمک به مستمندان و همنوعان به عنوان یک سنت دینی و یک وظیفه اخلاقی می باشد که با توجه به وضعیت اقتصادی امروز جامعه بیش از پیش مورد تأکید قرار گرفته است‌

ایشان فراهم کردن ملزومات اولیه دانش آموزان کم برخوردار را از اتفاقات خوب خادمین شهدا دانست و خاطر نشان کرد: امروز با توجه به شرایط مالی خیلی از خانواده‌ها که حداقل وسایل موردنیاز مدرسه را نمی‌توانند برای فرزندانشان تهیه کنند، این کار حداقلی خادمین شهدا نیز موجب دلگرمی و دلخوشی خانواده‌ها و فرزندانشان می باشد.
قطاری به دستگیری از نیازمندان و مستضعفان اشاره و عنوان کرد: این خصلت نیکو  آثار و نتایج  ارزشمندی هم در دنیا و هم در آخرت در پی دارد و سرنوشت انسان را در راستای سعادت و خوشبختی انسان رقم می‌زند.
وی با اشاره به اینکه احسان و نيکوکاري در شرع مقدس اسلام از جايگاه بسيار والایی برخوردار است، تصریح کرد: کمک به نیازمندان به عنوان يک وظيفه مهم اجتماعي قلمداد می شود که همگان باید نسبت به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

شایان ذکر است: روستای قوش تپه در حدود۲۸ کیلومتری شرق مراوه تپه واقع شده است ‌.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.