سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/26
ش, 1402/09/04 - 16:26
رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا گلستان؛

عزت امروز ایران از برکت خون شهداست/ حفظ عفاف و حجاب خود یک جهاد تبیین است

سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: بسیج هیچ مرزی در تشکل ها ندارد فراتر از جغرافیا و جنسیت جلو میرود، از جنگ تحمیلی همانطور که برادران ما در جبهه در جنگ با کفر بودند خواهران ما در پشت جبهه درحال کمک رسانی بودند.

به گزارش کوله بار از گلستان؛ سرهنگ پاسدار مجید زمانی رئیس ستاد راهیان نورسپاه نینوا گلستان در مراسم آبروی مجله مسجد ولی عصر (عج) علی آباد کتول گفت: ایران اسلامی امروز دارای عزتی ست که آن را مدیون خون شهداییم از این بابت یادواره های شهدا را باید یک فرهنگ سازی برای تبیین عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران است .

معاون اجرایی سپاه نینوا بسیج را بی حد و مرز شمرد و تاکید کرد : بسیج هیچ مرزی در تشکل ها ندارد فراتر از جغرافیا و جنسیت جلو میرود، از جنگ تحمیلی همانطور که برادران ما در جبهه در جنگ با کفر بودند خواهران ما در پشت جبهه درحال کمک رسانی بودند.

این مقام مسئول افزود: خواهران بسیجی ما امروز در سنگر مبارزه با بی حجابی و بی عفتی هستند در مقابل کسانی که امروز با شعار زن زندگی آزادی هرزگی را عادی انگاری میکنند. امروز حفظ حجاب خود یک جهاد تبیین است.

زمانی با اشاره به به اینکه شهدا امروز الگوی جهانیان شدند خاطرنشان کرد: مردم مظلوم غزه روزی با چوب و سنگ مبارزه می‌کردند ولی امروز در مقابل چهارمین ارتش جهان با حمایت غربی ها به زانو درآورده است.

وی با اشاره بر قرارگیری در آستانه انتخابات گفت: دشمن در تلاش است تا مردم را برای مشارکت و رای اعتماد به نظام اسلامی مایوس کند اما مردم همیشه نشان دادند که در برابر حیله های دشمن پیروز اند و ان شالله امسال نیز مانند همیشه حضور پررنگ و حماسی خواهند داشت

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.