سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
س, 1402/05/03 - 19:06
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

عملیات مرصاد حماسه ای ماندگار و سندی زرین برای انقلاب اسلامی است

سردار عبدالرضا دشتی در گفت و گو با خبرنگار کوله بار در بوشهر ضمن گرامیداشت عملیات مرصاد به تشریح این عملیات پرداخت و اظهار کرد: عملیات مرصاد توسط منافقین و در پایان جنگ و با پشتیبانی ارتش عراق از منطقه قصرشیرین به سمت سرپل ذهاب و سپس گیلان غرب، اسلام آباد و کرمانشاه انجام شد.
دشتی با بیان اینکه نیروهای نظامی منافقین در ۳۸ کیلومتری کرمانشاه و در ارتفاعات چهار زبر متوقف شدند، یادآور شد: این عملیات باعث شد دشمن به دروازه کرمانشاه برسد و به عمق ۱۵۰ کیلومتری کشور نفوذ داشته باشد.
وی تاکید کرد: عملیات مرصاد با دیگر عملیات ها تفاوت زیادی داشت که یکی از آن تفاوت ها تفاوت در اهداف دشمن بود چرا هدف دشمنان رسیدن به مرکز و براندازی نظام بود.
دشتی به اهداف عملیات مرصاد پرداخت و ادامه داد: دشمن در این عملیات با هدف براندازی نظام طراحی کرده بود و اگر کرمانشاه را تصرف می کرد و در واقع استان های ایلام و کردستان هم خطر سقوط داشتند.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: این عملیات تفاوت دیگری که با عملیات های دیگر داشت این بود که آمریکا، صدام و منافقین داخلی در یک جبهه مشترک بودند هر چند که منافقین در بقیه عملیات ها نیز در خدمت صدام و آمریکا بودند اما در این عملیات ماموریت براندازی جمهوری اسلامی داشتند.
وی ادامه داد: اولین درگیری سازمان یافته با منافقین توسط گردان سپاه بدر در گردنه حسن آباد رخ داد و این درگیری باعث شد تا حرکت منافقین کند شده و به تاخیر افتد و ما توانستیم نیروهای بیشتری را در این محور مستقر و سازماندهی کنیم.
دشتی با بیان اینکه منافقین از چندین ماه قبل از این عملیات از سراسر دنیا و بویژه اروپا و برخی از نقاط داخل کشور فراخوان نیرو زدند، افزود: منافقین در این عملیات به مدرنترین تجهیزات مجهز شده بودند و صدام را در این راستا متقاعد کرده بودند.
وی تاکید کرد: عملیات مرصاد یکی از آن صحنه های بود که چهره زشت و سیاه منافقین را به عنوان دشمن ملت ایران اسلامی عیان و آشکارتر از گذشته کرد.
دشتی با تاکید بر اینکه امروز باید رشادت های مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب، کرمانشاه و تمام کسانی که در این عملیات و دوران دفاع مقدس ایستادگی کرده و تا پای جان مقاومت کردند و شهید شدند به خوبی تبیین و ذکر مجالس ما شود، تصریح کرد: هیچ ملتی بدون ایستادگی و مقاومت به عزت، امنیت و سربلندی نمی رسد و این عزت و سربلندی نیز جز با جهاد و شهادت به دست نمی آید.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان با بیان اینکه عملیات مرصاد حماسه ای ماندگار و افتخاری بزرگ و سندی زرین برای انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی در حیات در برکت خود در زمان های مختلف با نفاق و دوگانگی عده ای کوردل دست و پنجه نرم کرده و آنها را به خواری و ذلت کشاندهو این نشان از قدرت و بالندگی نظام ماست.
انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.