سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
ج, 1402/12/25 - 06:37
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

فضای مجازی در تقویت اردوی راهیان نور اثرگذار است

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر تقویت اردوی راهیان نور در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: اردوی راهیان نور پیام خوبی به نسل آینده دارد.

به گزارش کوله بار، مصطفی نخعی اظهارداشت: جنگ هشت سال دفاع مقدس خودش دنیایی از حرف و موضوع بوده که به نظرم خودش یک فرهنگ و مکتب است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نسل‌های جوان و نوجوان ما باید با این مکتب آشنا شوند چوا که این فرهنگ؛ فرهنگ از خود گذشتگی است، گفت: از خودگذشتن برای مردم فرهنگی بود که شهدا در زمان هشت سال دوران دفاع برای نسل آینده ما به یادگار گذاشتند.

او اظهارداشت: معتقدم آشنایی جوانان و نوجوانان این کشور با اردوی راهیان نور بسیار ضروری به نظر می‌رسد منتها ما در هر دوره‌ای یا هر نسلی باید با زبان خود آنان صحبت کنیم یعنی هنر ارتباط با آن نسل را داشته باشیم تا ارزش‌های را با نسل جوان و نوجوان آشنا کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فرهنگ دفاع مقدس باید متناسب با موقعیت یا سالی را که در پیش داریم ترویج دهیم.

نخعی اظهارداشت: اردوی راهیان نور با هدف آشنایی مکتب دفاع مقدس و مکتب عشق و ایثار و فداکاری که ریشه در آموزه‌های دینی و فرهنگی ما که دارد باید برگزار شود.

وی اعلام کرد: نیازمند ابزار‌های مختلف روانشانسی، جامعه شناسی، ابزار‌های هنر و ابزار‌های دیگری که بتوانند با نسل جدید ارتباط بگیرند؛ هستیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه فضای مجازی در عرصه اردوی راهیان نور را نباید دست کم گرفت؛ گفت: خودمان را باید به ابزار‌های روز تجهیز کنیم به هر حال اولویت‌ها و ذهنیت‌های نسل امروز با گذشته متفاوت است؛ ضروری است رویکرد جدیدی در این زمینه اتخاذ شود و فضای مجازی در تقویت اردوی راهیان نور اثرگذار است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.