سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/29
چ, 1392/12/07 - 10:23

مجتمع فرهنگی شهید باکری خرمشهر میزبان جشنواره ملی «سرزمین نور»

20 اسفند 1392 تا اول فروردین 1393 مجتمع فرهنگی شهید باکری خرمشهر میزبان جشنواره ملی سرزمین نور است.

به گزارش سرزمین نور، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین با اعلام این خبر گفت: «جشنواره ملی سرزمین نور» به مدت 10 شب با حضور اقشار مختلف مردم، هنرمندان، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت در خرمشهر انجام می‌شود.

سردار سلیمانی افزود: 34 سال است از عمر انقلاب اسلامی در ایران می گذرد، انقلابی که بسیاری از کشورها تهییج شده بودند تا آن را ساقط کنند اما به دلیل ایثارگری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، اکنون با برگزاری اردوهای راهیان نور شاهد فتح الفتوح های بسیاری در عرصه های مختلف کشور هستیم.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور ادامه داد: راهیان نور، ترویج ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام به نسلی است که دوران دفاع مقدس را از نزدیک درک نکرده است به عبارت دیگر از بسترهای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ترویج راهیان نور است. سفرهایی که هر ساله با مشارکت خیل عظیمی از مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

سردار سلیمانی در ادامه تصریح کرد: در نوروز سال 1393 یازدهمین دوره از «جشنواره ملی سرزمین نور» انجام خواهد شد و از هنرمندان بر‌تر کشور تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.