سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/05/06
پ, 1401/12/25 - 13:52

پهپادهای پرافتخار نیروی هوایی در نمایشگاه راهیان نور دزفول به نمایش درمی آیند

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: برای اولین بار به دستور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، پهپادهای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول به نمایش درمی آیند.

به گزارش کوله بار، امیر جواد ولدی روز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول   افزود: پایگاه چهارم شکاری وحدتی یکی از استراتژیک ترین و راهبردی ترین پایگاه‌های نیروی هوایی و اولین پایگاهی است که در تاریخ نیروی هوایی تاسیس شده است.

وی به اهمیت ژئوپلیتیکی این پایگاه در منطقه گفت: حضور، فعالیت و یورش پرنده ها، فعالیت امنیتی و دفاعی آن وزنه‌ای است که تمام فرماندهان عالی رتبه نظامی و نیروهای مسلح به اهمیت این پایگاه تاکید دارند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول افزود: حضور پرنده های باسرنشین و بی سرنشین و قدرت هوایی این پایگاه پشتوانه ای برای نیروهای مسلح و امنیت کشور است که قابل افتخار است.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول اظهارکرد: امسال نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول از ۲۵ اسفندماه تا سوم فروردین ماه دایر خواهد بود و در حوزه جهاد تبیین محتوای ویژه ای تدارک دیده شده که از هم میهنان دعوت می‌شود از آن دیدن کنند.

وی با اشاره به اینکه با این نمایشگاه اقتدار ایران اسلامی را به جوان ایرانی نشان می‌دهیم گفت: پهپادهای پرافتخار نیروی هوایی به دستور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برای اولین بار به نمایش درخواهد آمد و گوشه ای از قدرت بزرگ قدرتمندان آسمان به مردم نشان داده خواهد شد.

امیر ولدی با بیان اینکه بزرگی دوچندان قدرت هوایی پشتوانه حرکت مردم خواهد بود گفت: سایر غرفه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، نظامی، بهداشتی و درمانی نیز به نمایش گذاشته شده، همه از طرف کارکنان نیروی هوایی دعوت هستند از این نمایشگاه دیدن کنند و افتخار کنند سربازان مردم پشت آنها و ولایت هستند.

نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول روز چهارشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و مسوولان محلی افتتاح شد و تا سوم فروردین ماه آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.