سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/10
ش, 1403/01/25 - 07:49
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خبرداد :

پیش‌بینی حضور بیش از ۵۰ هزار نفر در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز

سعید بهشتی‌راد، معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در خصوص جزئیات برنامه‌های سالروز عملیات بازی‌دراز از آمادگی کامل برای برگزاری آن خبر داد، گفت : یادواره شهدای عملیات بازی‌دراز و برنامه صعود سراسری به این ارتفاعات و مراسم افتتاحیه اردو‌های راهیان نور کشور، طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه) در شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور بعدازظهر پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت‌ماه وارد شهرستان سرپل‌ذهاب شده و ابتدا در مراسم سالگرد شهادت شهید شیرودی که عصر همان روز در محل یادمان این شهید در روستای زرینجوب برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادواره شهدای عملیات بازی دراز هم بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه در جوار بقعه متبرکه احمدابن اسحاق (ره) با حضور مسئولان استان و کشوری برگزار می‌شود، گفت: مراسم صعود به ارتفاعات بازی‌دراز از ساعت ۶ صبح روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه با حضور کاروان‌های راهیان نور از دامنه ارتفاعات بازی‌دراز آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های سالروز عملیات بازی‌دراز فراهم شده، گفت: تمامی امکان اقامتی، مدارس، مساجد، حسینیه‌ها و دیگر ظرفیت‌های چهار شهرستان سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، دالاهو و اسلام آبادغرب برای اسکان و پذیرایی از کاروان‌های راهیان نور آماده شده است.

بهشتی‌راد با اشاره به فعالیت ۱۴ کمیته برای برگزاری برنامه‌های سالروز بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی‌دراز، تصریح کرد: انجام تمهیدات ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه، تأمین نظم و امنیت برگزاری مراسم توسط نیروی انتظامی، تأمین سوخت جایگاه‌های عرضه سوخت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از شرکت کنندگان و راهیان نور از دیگر تمهیدات لازم برای برگزاری این یادواره در کمیته‌های مربوطه است.

وی افزود: امسال با توجه به استقبال بیش از ۴۰ هزار نفری شرکت‌کنندگان سال گذشته، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ هزار نفر از هموطنان در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز و صعود به ارتفاعات آن حضور پیدا کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.