سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/22
ش, 1401/12/20 - 19:25
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفتگو با کوله بار مطرح کرد؛

یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه آماده میزبانی از کاروان‌های راهیان نور/ بازدید بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از سرزمین نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پیش بینی می‌شود که در راهیان نور ۱۴۰۱ بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این مناطق جنگی بازدید کنند.

به گزارش کوله بار، یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس این استان گفت: پیش بینی می‌شود که در راهیان نور ۱۴۰۱ بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از این مناطق جنگی بازدید کنند.

وی ادامه داد: یادمان بین المللی مرصاد، شهدای ۲۶ مرداد پاوه، مطلع‌الفجر گیلان غرب، شهید بهشتی قصر شیرین، بازی‌دراز، بانه دار، شهید شیرودی و ابوذر در استان کرمانشاه آماده میزبانی از کاروان‌های راهیان نور است.

عزیزی تاکید کرد: حضور کاروان‌های راهیان نور دانش اموزی و دانشجویی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس این استان نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است و در ایام منتهی به نوروز هم میزبان کاروان‌های راهیان نور به صورت خانوادگی در سرزمین نور هستیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: راهیان نور یکی از عملیات‌های فرهنگی کشور است که در طول دوران کرونا، شاهد توقف موقتی این اردوها بودیم؛ هر چند در دورانی که شرایط آبی در کشور حاکم بود، این اردوها هم ادامه داشت اما بحمدالله با توجه به بهبود شرایط بیماری کرونا، امسال استقبال از این سفر معنوی ستودنی است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.