سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
چ, 1402/12/23 - 15:58

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان تنگستان برگزار شد

به گزارش کوله بار، حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در یادواره شهدای دانش آموز که در دبستان ۱۷شهریور شهر اهرم برگزار شد گفت: مسولیت پذیری،شجاعت،جسارت و توجه به تحصیل از ویژگیهای بارز شهدای دانش آموز بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پهلو زاده در ادامه افزود:نیاز ها رفتارها را شکل می‌دهند و در زمان جنگ نیاز کشور ما امنیت و حفظ خاک بوده که شهدای ما با دستانی خالی و نثار جانشان از اسلام و دستاوردهای آن دفاع کردند.

امام جمعه شهر اهرم اظهار داشت:مهم‌ترین ویژگی شهدا این بوده که نسبت به مسائل جامعه بی تفاونت وبی غیرت نبودند. دانش آموزان زمان جنگ احساس تکلیف کردند و ۵۵۰هزار شهید دانش آموز در کنار دیگر شهدا از عزت، شرف، غیرت و ناموس خود دفاع کردند.

حبیب پهلو زاده با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، شهادت طلبی را ویژگی بارز دانش آموزان بسیجی دانست و گفت: اگر انسان به دنبال پاکی باشد، هیچ سرنوشتی بهتر و بالاتر از شهادت در این مسیر نیست و سربازان واقعی ولی فقیه همواره شیفته شهادت هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان، هدف اصلی استکبار از توطئه علیه ایران را مبارزه با عقیده و به انحراف کشاندن نسل نوجوان و جوان از آرمان های نظام دانست و افزود: هیچ فرهنگی بهتر از فرهنگ بسیج و شهادت طلبی برای مبارزه با نقشه شوم دشمنان نیست.

درپایان این مراسم کربلایی مختار عمرانی به بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس وحضور دانش آموزان دراین ایام پرداخت.

این مراسم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج ذوالفقارشهر اهرم وحوزه مقاومت بسیج دانش آموزی تنگستان در دبستان ۱۷شهریور برگزار شد.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.