سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/08
چ, 1402/12/23 - 16:03

یادواره شهدای روستای عالی چنگی شهر دلوار برگزار شد

به گزارش کوله بار، اولین یادواره شهدای روستای عالی چنگی از توابع بخش ساحلی دلوار به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی این روستا شب گذشته برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر لطفی فرماندار شهرستان تنگستان، فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع)، بخشدار و جمعی از مسئولین بخش ساحلی دلوار در محوطه خانه بهداشت روستای عالی چنگی و با روایت گری سرتیپ دوم غلامحسین دربندی از همرزمان شهید صیاد شیرازی برگزار شد از خانواده سه شهید و یک جانباز سرافراز دفاع مقدس این روستا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

سرهنگ پاسدار سید ایوب موسوی در این مراسم عنوان داشت: از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا این است که دست والدین شهیدان را ببوسیم و سبک زندگی شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود نهادینه کنیم چراکه شهدا برای حفظ دین و دفاع از کیان انقلاب اسلامی از هر آنچه داشتند، گذشتند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار  بصیرت، اخلاص و ولایتمداری را از شاخصه‌های مهم شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم راه و مسیر شهدا را ادامه دهیم داشتن بصیرت به عنوان یک نقشه می‌تواند ما را به اهداف شهدا نزدیک کند.

در این مراسم همچنین اجرای گروه سرود میثاق با ولایت پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی،دکلمه خوانی خواهر زاده شهید سید عباس هاشمی از شهدای گرانقدر روستای عالی چنگی نیز از دیگر برنامه های این یادواره شهدا بود.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.