سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1403/02/11
س, 1402/12/29 - 09:45
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی

۱۵۲۴۳ هزار نفر روز مردم آذربایجان شرقی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

به گزارش کوله بار، منصور عبدالهی مسول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه آذربایجان شرقی، افزود: امسال ۱۵۲۴۳ نفر معادل ۹۱۴۵۸ نفرروز بمدت ۶ روز در قالب کاروان راهیان نور از استان با بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس و خودروهای شخصی از قشر دانش آموز، دانشجو، خانواده های معظم و معزز خانواده شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن و مدافعان امنیت به این مناطق اعزام شدند و از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.
وی ادامه داد: در هر اتوبوس یک نفر به عنوان راوی، یک نفر به عنوان روحانی، یک نفر به عنوان تامین و خادمین شهدای اتوبوسی حضور داشتند که علاوه بر حضور آن ها برای اجرای برنامه های فرهنگی و رزق معنوی، بسته های فرهنگی  نیز در طول زمان اردو برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود.
عبدالهی اردوگاه دزفول، اردوگاه شعبد کمال کند خرم آباد و اردوگاه شهید مهدی باکری را از جمله محل اسکان کاروان ها برشمرد.
وی اضافه کرد: با لطف خدا و عنایت شهداء سالن روایت گری عملیات های دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز امسال در اردوگاه راه اندازی شد و راویان مستقر در اردوگاه بصورت زنده برای زائرین روایت گری نموده و ما توانستیم با همه ظرفیت به زائرین خدمات ارائه کنیم.


عبدالهی از دیگر برنامه های اجرایی در اردوگاه برنامه نورافشانی شب میلاد امام عصر (عج) و حضور  و سخنرانی محسن رضایی فرمانده سابق سپاه پاسدارن برای زائرین کربلای ایران اشاره کرد.

عبدالهی یادمان های های فکه، طلائیه، پاسگاه زید، شلمچه، معراج شهداء، دهلاویه، هویزه، نهر علقمه، نهر خین  و ... را از جمله مناطق مورد بازدید زائران نام برد و گفت: در مسیر برگشت نیز همه کاروان ها طبق هماهنگی حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران را زیارت کردند.
مسئول اردویی گردشگری سپاه عاشورا استقبال مردم را از کاروان های راهیان نور با وجود برگزاری آن ها در بهمن ماه چشمگیر خواند و افزود: بیش از ۴۰۰ خادم شهداء خواهر و برادر نیز در طول برگزاری این اردوها از استان در یادمان ها و اردوگاه ها هم طرح ملی، هم طرح استانی برای ارائه خدمات به مردم حضور داشتند و در روز انتخابات خادمین مستقر در اردوگاه در مسجد جامع و مدرسه شهدای مدافعان خرمشهر شرکت نمودند.

عبدالهی با بیان اینکه آغاز سال ۱۴۰۳ و پایان آن همراه با برگزاری اردوهای راهیان نور در ۲۰ اسفندماه روز ملی راهیان نور بود، اظهار کرد: برای معنویت بخشی بیشتر به این اردوها محل حرکت کاروان ها نیز از گلزار شهدای هر شهر بود.
وی در پایان از علاقه مندان و افراد اهل قلم و هنر برای شرکت در جشنواره ره آورد سرزمین نور دعوت کرد که آثار خود را  به سازمان ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.