سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
چ, 1394/07/22 - 12:24
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان مرکزی در گفتگو با کوله بار:

اعزام 18 هزار و 400 دانش آموز استان مرکزی به مناطق عملیاتی

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی گفت: تا پایان اعزام های دانش آموزی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس 18 هزار و 400 دانش آموز استان را به این مناطق اعزام خواهیم کرد.

سعید فرامرزی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با بیان اینکه اردوهای دانش آموزی استان مرکزی از 11 مهرماه آغاز شده است افزود: تاکنون موفق شدیم شش کاروان از استان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام کنیم که در مجموع شامل 1523 دانش آموز است.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه هر کاروان شامل شش اتوبوس است گفت: در این شش کاروان به ترتیب 211, 235, 243, 329, 212 و 293 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

 

وی ادامه داد: از این تعدادی که به اردوهای راهیان نور دانش آموزی اعزام شده اند همگی شامل برادران می شوند و اردوهای دانش آموزی خواهران نیز از ششم آبان ماه آغاز می شود.

 

فرامرزی با بیان اینکه این اردوها سه روزه برگزار شده است افزود: یادمان های اروند, شلمچه, شهدای هویزه, معراج شهدای محمودوند و فتح المبین از یادمان هایی هستند که مورد بازدید دانش آموزان قرار می گیرند.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه روح الله(ره) استان مرکزی گفت: در برنامه ریزی های سازمان مقرر شده است تا 18 هزار و 400 دانش آموز استان را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم که از این تعداد 16 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور و 2400 دانش آموز نیز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ ف

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.