سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/13
ش, 1394/08/16 - 10:40
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان بوشهر در گفتگو با کوله بار:

اعزام 5730 نفر از دانش آموزان بوشهری به مناطق عملیاتی

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: از زمان شروع اردوهای راهیان نور دانش آموزی 5730 نفر از دانش آموزان استان بوشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس عازم شدند.

عباس درویشی در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: از تعداد 5730 دانش آموزی که از استان بوشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شده اند 1623 نفر را بانوان و 4107 نفر را برادران تشکیل می دادند.

 

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان به مناطق عملیاتی خوزستان و جزیره خارک معطوف می شود اضافه کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزی به استان خوزستان سه روزه و جزیره خارک یک روزه برگزار می شود و حدود 90 درصد اعزام ها مربوط به استان خوزستان و 10 درصد اعزام ها مربوط به جزیره خارک بوده است.

 

همچنین درویشی با اشاره به اینکه امروز بیست و چهارمین کاروان راهیان نور دانش آموزی به سمت سرزمین های نور به راه افتاد افزود: در سفر به استان خوزستان بیشترین یادمان هایی که مورد بازدید قرار گرفتند شامل یادمان های والفجر 8, شهدای شرق کارون, شلمچه, هویزه و معراج الشهدا می شود.

 

وی اضافه کرد: همچنین یادمان شهدای خلیج فارس, مناطق بمباران شده خارک و کشتی غرق شده خارک از دیگر مناطقی است که توسط دانش آموزان استان بوشهر مورد بازدید قرار می گیرند.

انتهای پیام/ ف

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.