سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/14
ش, 1394/05/03 - 11:49
مسئول اردویی و راهیان نور بسیج پیرانشهر در گفتگو با کوله بار عنوان کرد:

بازدید 100 هزار زائر راهیان نور از یادمان های پیرانشهر طی سال 93

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری بسیج پیرانشهر گفت: طی سال 93 حدود 100 هزار زائر راهیان نور از یادمان های شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی بازدید کرده اند.

حکیم احمدپور در گفتگو با خبرنگار کوله بار با بیان اینکه شهرستان پیرانشهر دارای دو یادمان "شهدای تمرچین" و "شهید کاظمی" است گفت: طی سال 93 حدود 100 هزار زائر راهیان نور از یادمان های شهرستان پیرانشهر استان آذربایجان غربی بازدید کرده اند.

 

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری پیرانشهر گفت: از این تعداد 46 هزار نفر را دانش آموزان و مابقی را اقشار مختلف تشکیل می دهند.

 

وی ادامه داد:شهرهای تبریز, مشهد و یزد به ترتیب بیشترین آمار بازدید از یادمان های پیرانشهر را داشته اند.

 

احمدپور گفت: در حال حاضر در یادمان شهید کاظمی دو نفر خادم و دو نفر راوی وجود دارد.

 

مسئول اردویی, راهیان نور و گردشگری پیرانشهر با بیان اینکه سال گذشته استقبال خوبی توسط زائرین از این یادمان ها انجام شده است گفت: برای امسال تغییرات چشمگیری را در یادمان شهید کاظمی اعمال کرده ایم و هم اکنون از لحاظ کیفیت در درجه خوبی نسبت به سال گذشته قرار گرفته است.

 

گفتنی است، شهرستان پيرانشهر، واقع دراستان آذربايجانغربي و در فاصله 129 كليومتري جنوب شهرستان اروميه است و این شهرستان  در طول هشت سال دفاع مقدس ، در خط مقدم جبهه حق عليه باطل شاهد رشادتها و جان فشانيهاي جوانان سلحشور اين مرز و بوم بوده و ياد و خاطره آنها را براي هميشه گرامي خواهد داشت و در رابطه با اين مورد هر ساله كاروانهاي زيادي از بسيجيان و عاشفان انقلاب در قالب كاروان راهيان نور از مناطق عملياتي اين شهرستان ديدن كرده و ياد وخاطره شهدا را زنده مي كنند .  

انتهای پیام/ ف

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.