سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
چ, 1394/03/06 - 13:28
نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور بسیج در گفتگو با کوله بار:

حضور میلیونی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) نشانه زنده بودن راه امام خمینی(ره) است

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری گفت: حضور میلیونی همه ساله مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نشانه توجه مردم جهان به تفکر و خط مشق امام راحل و بیعت با جانشین ایشان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

حجت السلام حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به عظمت برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مراسم سالگرد امام خمینی(ع) را نمی توان  فقط  به عنوان یک مراسم سالگرد نگاه کرد بلکه باید امام را نماد و سنبل تلاش بدانیم و این قضیه را هیچ گاه فراموش نکنیم.

 

وی تاکید کرد:مهمترین دلیلی که امروز نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مطرح شده است به برکت امام خمینی (ره) است.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری تصریح کرد: امام راحل به ما روح آزادگی و خود باوری را در سایه اسلام ناب محمدی تعلیم داد تا امروز در مقابل هیچ ابر قدرتی در جهان سر فرود نیاوریم.

 

وی ادامه داد: بعد از رحلت امام بزرگوار، بعضی از کوتاه فکران سعی کردند که امام را به تاریخ بسپارند و گفتند که امام امروز در جامعه جایگاهی ندارد اما به عینه دیدند که راه  امام و خط او  زنده است و همچنان ادامه دارد.

 

حجت السلام حسینی دیباجی در خصوص نقش قرارگاه شهید فهمیده در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: ساماندهی کاروان ها از نقاط مختلف کشور ، سهولت در اعزام و اسکان زائران، ایجاد نظم و هماهنگی و اسقرار آنها در حرم مطهر ازجمله برنامه های این قرارگاه است.

 

انتهای پیام/د

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.