سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/19
ی, 1395/05/03 - 07:15

دیدار جمعی از خلبانان با مادر شهید دوران

جمعی از خلبانان استان فارس به همراه مدیر کل حفظ آثار استان فارس با مادر شهید عباس دوران دیدار کردند.
به گزارش کوله بار، بعد ازظهر روز دوم مرداد ماه، امیر منصور محمدی فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران، سردار خداداد ابراهیمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و تعدادی از نیروهای پایگاه هفتم شکاری فارس با خانواده شهید دوران دیدار کردند.
 
در این دیدار مدیر کل حفظ آثار شهدا، گزارشی از اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر پیرامون شهید عباس دوران به مادر این شهید و فرمانده پایگاه هوایی داد.
 
مادر این شهید ملی با بیان این نکته که دیدار با همرزمان عباس مانند این است که پسر خود را دیده، اظهار داشت: من با دیدن شما قهرمانان در لباس خلبانی انگار که عباس را می‌بینم و شما همانند پسر شهیدم هستید و همیشه برای سلامتی شما دعا می‌کنم.
 
ابراهیمی به نقش زنان و مادران شهید در سال‌های دفاع مقدس اشاره کرد و خاطر نشان کرد: زنان این سرزمین مهره‌های اصلی انقلاب و سال‌های دفاع مقدس بوده‌اند چرا که قهرمانان بزرگی را در دامن خود پرورش داده‌اند.
 
وی افزود: این زنان همچنان هم در جبهه‌ها حضور دارند و این‌بار قهرمانانی برای دفاع از حرم اهل بیت تربیت کرده‌اند و این نشان‌دهنده جایگاه والای زنان در جامعه است.
 
همسر و فرزند این شهید برای افتتاح پروژه‌ای به نام این شهید به تهران سفر کرده و در این دیدار حضور نداشتند.
 
خدیجه دوران خواهر شهید سرلشکر خلبان عباس دوران خانواده‌های شهدای مدافعین حرم را خانواده خود دانست و بیان کرد: من دست تک تک این مادرشان شهید را با عشق می‌بوسم و سال‌های شاهد رنج و گریه‌های مادر خود در فراق از برادرم بوده‌ام.
 
انتهای پیام/م
دفاع پرس

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.