سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/20
د, 1397/12/27 - 14:26
مسئول اردویی سپاه امام صادق(ع) بوشهر در گفتگو با کوله بار:

راهیان نور دریایی استان بوشهر تا 11 فروردین ادامه دارد/ 10 هزار زائر بوشهری از مناطق عملیاتی استان خوزستان بازدید می کنند

سبحانی خواه با بیان اینکه مراسم افتتاحیه راهیان نور دریایی استان بوشهر از 20 اسفند آغاز شده است، گفت: این اردوها تا 11 فروردین ادامه دارد.

عبدالهادی سبحانی خواه مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر در گفتگو با کوله بار با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در این استان اظهار داشت:  روز 20 اسفند، همزمان با فرارسیدن روز ملی راهیان نور، مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دریایی استان بوشهر با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد و رسما اعزام کاروان های راهیان نور برای بازدید از راهیان نور دریایی کلید خورد.

وی ادامه داد: راهیا نور دریایی استان بوشهر تا 11 فروردین ادامه دارد و در این مدت، میزبان استانهای مشهد، تهران، یزد، تبریز، اردبیل، همدان، یاسوج، چهال محال و بختیاری، خوزستان، فارس، خراسان شمالی، کرمان، آذربایجان شرقی، اصفهان و ... خواهد بود.

سبحانی خواه با اشاره به برنامه های اردوهای راهیان نور دریایی این استان تاکید کرد: بازدید از موزه دریا نوردی، نیروگاه اتمی، حضور در جزیزه خارک و همچنین بازدید از مزار شهدای گمنام و... از جمله برنامه های راهیان نور دریایی در استان بوشهر است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) بوشهر در ادامه با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور بوشهری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور، گفت: دو هزار زائر راهیان نور بوشهر در این ماه، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند و 2 هزار زائر نیز در حال اعزام هستند و برنامه ریزی صورت گرفته تا بتوانیم در این ماه و در ایام نوروز، 10 هزار بوشهری را به سرزمین های نور در استان خوزستان اعزام کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: زائران راهیان نور در اردوگاه شرق کاروان در استان خوزستان مستقر هستند وبرنامه های فرهنگی و ویژه ای برایشان تدارک دیده شده است.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.