سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/20
چ, 1396/03/03 - 07:56
رهبر انصارالله:

سفر ترامپ به ریاض با هدف تجزیه کشورهای عربی انجام شد

رهبر انصارالله یمن اعلام کرد که هدف رئیس‌‌جمهور آمریکا از سفر به ریاض، تجزیه کشورهای عربی و تضعیف آنها در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است.  

 به گزارش کوله بار ، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن درباره سفر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به عربستان گفت: این سفر در راستای خدمت به اسرائیل و نابودی کشورهای عربی است.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن پیام عبدالملک حوثی رهبر انصارالله را در جریان تظاهرات گسترده در میدان السبعین در صنعا که تحت عنوان «نه به تروریسم آمریکایی علیه یمن» برگزار شد، خواند.

رهبر انصارالله اعلام کرد:« سفر ترامپ به ریاض و آنچه که نشست سران کشورهای اسلامی با ترامپ خوانده می‌شود،در راستای خدمت به برنامه‌های آمریکا و اسرائیل در راستای نابودی کشورهای عربی بعد از تضعیف و تقسیم آنهاست. هدف  ترامپ و شرکت‌کنندگان در نشست ریاض در دو نقطه تجلی می‌یابد:

اول: حمایت از اسرائیل و تحمیل به رسمیت شناختن آن، نابودی مسئله فلسطین و مسائل جهان عرب و تسلیم فلسطین به اسرائیل و آمریکا. 

دوم: تقسیم و تجزیه کشورهای عربی و اسلامی تحت عناوین نژادی و طایفه‌ای به دولت‌های کوچک با هدف دور کردن خطر از سر اسرائیل و سیطره بر آن.

عبدالملک الحوثی در ادامه این پیام اعلام کرد: نقش عربستان و امارات تامین مالی این توطئه‌ها است و پس از ایفای این نقش نوبت نابودی خود این دو کشور پس از فقیر شدن است. این چیزی است که ترامپ وعده‌اش را داده بود که بعد از تمام شدن شیر گاو، آن را ذبح می‌کند. اما راهکار و گزینه یمنی‌ها، پایداری و مقاومت در مقابل طرح‌هایی است که یمن و منطقه را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

فارس

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.