سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/13
ی, 1394/07/26 - 13:34
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر در گفتگو با کوله بار:

هفتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی یزد به کربلای ایران اعزام شدند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه الغدیر یزد گفت: هفتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان یزد امروز به استعداد حدود 271 نفر به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
حبیب الله  سیف الدینی در گفتگو با کوله بار گفت : هفتمین کاروان راهیان نور دانش آموزی استان یزد امروز به استعداد حدود 271 نفر اعم از دانش آموزان ، مدیر کاروان ، راوی ، روحانی ، مسئول آموزش و پرورش و .. از ناحیه دو  آموزش و پرورش یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
 
سیف الدینی افزود : این عزیزان در این سفر که چهار روز به طول می انجامد از مناطق عملیاتی هویزه ، دهلاویه ، شلمچه ، مسجد جامع خرمشهر و اروند کنار بازدید خواهند نمود . در ضمن این دانش آموزان در برنامه نمایش رزمی پادگان شهید حبیب اللهی اهواز نیز شرکت خواهند نمود.
 
وی افزود : برگزاری این اردو ها  به خاطر این است که نوجوانان امروز با سلحشوری ها و غیور مردی های دلاوران عرصه عشق و شهادت بیشتر آشنا شوند و آنان هم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشند و در حفظ این دستاوردهای بزرگ بیشتر تلاش کنند.
 
 
 
سیف الدینی عنوان داشت:  دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.
 
 
 
این مقام مسئول خاطر نشان کرد:اردوی راهیان نور از جمله اردوهای مهم سیاحتی ، زیارتی در سطح کشور است که در ترویج ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید نقش تاثیرگذاری دارد.
 
 
 
 وی با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری وارد بطن زندگی مردم شود، گفت: حضور در مراسم معنوی راهیان‌نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تصفیه روحی و روانی انسان می‌شود.
 
سیف الدینی افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است و امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.
 
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.