سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/13
چ, 1394/03/06 - 13:30
سرهنگ درویشی در گفتگوی اختصاصی با کوله بار:

9700 نفر عاشق ولایت به تجدید میثاق با پیر خمین می روند

دبیر اجرایی ستاد سالگرد ارتحال امام(ره) استان بوشهر بیان کرد:در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)9700 نفر عاشق ولایت به تجدید میثاق با پیر خمین می روند.
به گزارش اختصاصی کوله بار از بوشهر، دبیر اجرایی ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان بوشهر در جلسه ای که به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)برگزار شد،اظهار داشت:12 خرداد، 9 هزار 700 زائر از اقشار مختلف استان بوشهر توسط 195 دستگاه اتوبوس به  تهران اعزام می‌شوند و در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند.
 
سرهنگ درویشی اضافه کرد:برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل از استان بوشهر کمیته‌های اعزام زائران، پشتیبانی‌، تبلیغات و امور فرهنگی‌، امنیتی انتظامی در اعزام کاروان زائران امام راحل فعالیت می‌کنند.
 
وی درباره اقدامات انجام گرفته در سپاه استان در این مراسم بزرگ و معنوی افزود: در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تمامی اقدامات لازم برای اعزام زائران به مراسم ارتحال تدارک دیده شده و تمامی حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت در زمینه اعزام از آمادگی لازم برخوردار هستند.
 
درویشی به کارهای فرهنگی انجام گرفته در این کاروان‌ها گفت:کاروان‌های اعزامی از استان بوشهر از حرم‌های حضرت معصومه(س) و احمد بن‌ موسی(ع) شاهچراغ و مسجد مقدس جمکران نیز زیارت می‌کنند و  آحاد مردم در بین این کاروان ها حضور دارند.
 
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: مردم ولایت مدار و عزادار بوشهر در روز 14 خرداد  مراسم سینه‌زنی سنتی، دمام‌زنی و عزاداری سنتی در مراسم سالگرد ارتحال امام در تهران برگزار می کنند و عصر همان روز  به استان خود بر می گردند.
 
انتهای پیام/ق
 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.