سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
پنجشنبه 1403/02/13
چ, 1395/12/11 - 20:06

اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه به واسطه شهدا است

فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه شهدا مایه وحدت ما هستند، گفت: همین شهدا بودند که به اسلام و جمهوری اسلامی اقتدار بخشیدند.
به گزارش کوله بار، سردار احمد خادم‌ سیدالشهدا در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که امروز (۱۱ اسفندماه) با حضور در شهرک نفت اهواز برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهیدان  توضیح داد:  هر کشوری برای خود برندی دارد. برند جمهوری اسلامی، این شهدا هستند. آرمان ما این شهدا هستند. این شهدا از سید و سالار شهیدان درس گرفته‌اند و به تکلیفشان عمل کرده‌اند. شهدا کسانی بودند که زیر بمباران و تیرهای دشمن هیچ حزنی نداشتند. همین شهدا بودند که به اسلام و جمهوری اسلامی اقتدار بخشیدند.
 
خادم‌ سیدالشهدا با بیان اینکه اقتدار و اثرگذاری ایران اسلامی در منطقه به واسطه این شهداست، بیان کرد: خوزستان این افتخار را دارد که ۶۵ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است و این همان روحیه ایثارگری و انقلابی است که باید از آن محافظت کنیم. این موجب اثر بخشی ایران در منطقه است.
 
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام رضا حیدری، مسئول فرهنگی مجموعه صنعت نفت جنوب نیز گفت: امروز مجموعه صنعت نفت جنوب و خصوصاً مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس که یکی ۲۰ ساله و دیگری ۲۹ ساله است مانند نگینی در انگشتری خود قرار می‌دهند و مزار این دو را مطاف خود و محل رفت و آمد خود قرار می‌دهند.
 
وی گفت: مزار این شهدا محلی است که برای ‌آسمانیان شناخته شده تر از اهل زمین است. دو شهیدی که برای ما گمنام هستند اما برای فرشتگان و آسمانیان شناخته شده‌اند. این شهیدان برآورنده حوائج ما هستند و انتظار می‌رود همه مجموعه‌های فرهنگی در صنعت نفت جنوب، همه مساجد،‌ حسینیه‌ها، ادارات و بسیج‌های ما مزار این دو شهید را به تعبیر مقام معظم رهبری مانند زیارتگاه عشق برای خود قرار دهند. مجموعه‌های فرهنگی در صنعت نفت جنوب و اینجا را محلی برای مراسمات مذهبی و آغاز حرکت‌ها و راهپیمایی‌های مذهبی خود قرار دهند.
 
 
انتهای پیام/م
ایسنا

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.