سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
ی, 1402/07/02 - 22:58

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در گلستان

نهم ربیع‌الاول سالروز امامت خورشید دوازدهم شیعیان است، منتظران ظهور در گلستان به همین مناسبت در تدارک اجتماع بزرگ «عید بیعت» هستند.
به گزارش کوله بارازگلستان ،آغاز امامت حضرت مهدی (عج) امتداد غدیر، بلکه خود غدیری دیگری است، این رخداد بزرگ منتظران ظهور را بر آن داشته تا در یک اجتماع بزرگ در استان گلستان «عید بیعت» بگیرند و عهدهایی با امام زمان‌شان تازه کنند، مراسمی که قرار است دوشنبه شب از ساعت ۱۸:۳۰ عصر الی ۲۱:۳۰ در یک گردهمایی برگزار شود، این مراسم در میدان ولیعصر(عج) نبش آذر یکم روبروی پاساژ هیرکان در یک پارکینگ بزرگ تدارک دیده شده است.

دبیر ستاد مردمی عید بیعت شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار گلستان از اجتماع مردمی عید بیعت در مرکز گلستان خبر داد و گفت: حامد سلطانی مجری توانمند تلوزیون در این مراسم حضور خواهند داشت، سخنران محوری نیز حجت‌الاسلام سید کاظم روح‌بخش از فعالان فضای مجازی شبکه ۳ سیما به این برنامه دعوت شدند.

حمیدرضا گالشی؛ آقایان رحیمیان و مهدی مختاری از مداحان سرشناس در این جشن حضور دارند، همچنین دو مهمان خارجی از ژاپن و آلمان به این مراسم دعوت شدند.

وی ابراز کرد: آوای رضوان و مهدی‌یاران دو گروه سرود ممتاز استان هستند که در این مراسم به هنرنمایی خواهند پرداخت، همچنین گروه همنوازی مرشدها را برنامه‌ریزی کردیم.

دبیر ستاد مردمی عید بیعت شهرستان گرگان گفت: در این برنامه از بین شرکت کنندگان قرعه‌کشی خواهیم کرد و به ۴۰ نفر کمک هزینه سفر زیارتی جمکران تعلق خواهد گرفت.

گالشی از پیش‌بینی مسابقات جذاب و اهدای جوایزی در این مراسم خبر داد و در خصوص دیگر برنامه‌های شاخص عید بیعت در گرگان بیان کرد: قرار است در نهم ربیع نواختن زنگ عید بیعت را در تمامی مدارس استان داشته باشیم و در مدرسه ابتدایی دخترانه هاجر با حضور مسئولان استانی زنگ بیعت به صدا در خواهد آمد.  

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.