سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
ش, 1402/08/06 - 11:16

اعزام 120 بسیجی طبسی به اردوی راهیان مکتب حاج قاسم

علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در خصوص برگزاری اردوی راهیان مکتب حاج قاسم، در گفتگو با کوله بار، اظهارکرد: اردوی راهیان مکتب حاج قاسم یک اردوی فرهنگی زیارتی به مقصد استان کرمان است که از سوم تا پنجم آبان ماه امسال برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این اردو با هدف زیارت مرقد حاج قاسم، آشنایی با مکتب، سیره و منش ایشان برگزار شد، افزود: در این اردو،  حدود 120 نفر شامل خواهران بسیجی گردان امام علی(ع) و تعدادی از کارکنان ناحیه مقاومت سپاه طبس با هدف زیارت مزار یک هزار و 30 شهید گلراز شهدای کرمان بخصوص مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به کرمان اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس  گفت: در این اردو بیشتر برنامه های انجام شده حول محور زیارت مرقد شهید سلیمانی بود و از جمله برنامه های برگزار شده ، حضور در ویژه برنامه شب جمعه گلزار شهدای کرمان، شرکت در دعای کمیل، شرکت در ویژه برنامه شبانگاهی به وقت یک و 20 گلزار شهدای کرمان، بازدید از موزه دفاع مقدس کرمان، بازدی از منزل شهید سلیمانی که اکنون تبدیل به بیت الزهرا(س) و حسینیه شده، بود.

خبازی یادآور شد: البته قبلا نیز در سطح شهرستان طبس اردوهای زیارت مرقد شهید سلیمانی به صورت پراکنده در سطح پایگاه های بسیج برگزار شده بود، اما اردوی راهیان مکتب حاج قاسم برای اولین بار در این سطح و تعداد در این شهرستان برگزار شد.

وی اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن به سالگرد شهادت شهید سلیمانی، درخواست های زیادی از سوی پایگاه های مقاومت برای اعزام به کرمان و زیارت مرقد شهید سلیمانی وجود دارد که با توجه به این درخواست ها، برنامه ریزی های لازم جهت اعزام علاقه مندان به اردوی راهیان مکتب حاج قاسم در سالگرد ایشان انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.