سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
ی, 1402/05/22 - 12:14
مسئول فرهنگی اردویی سپاه خوزستان گزارش داد

اقدامات فرهنگی و اجتماعی اردویی خوزستان

به گزارش کوله بار خوزستان، سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان با همت مسئولان اردویی و خادمین شهدا اقدامات فرهنگی و اجتماعی فراوانی در طول سال انجام می دهند.

شیخی، مسئول فرهنگی سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار کوله بار خوزستان گفت: خوزستان با دارا بودن ۳۱ ناحیه بسیج دومین استان از حیث تعداد ناحیه است که به این مورد باید مرزی بودن استان و پذیرا بودن زائران شهدا و اربعین حسینی را هم افزود.

وی گفت: طی یک فایل ارسالی به نواحی از آنان بیش از ۳۰ مورد از موارد اقدامات فرهنگی و اجتماعی اردویی نواحی و کمیته های خادمین خواسته می شود که به صورت ماهانه به سازمان گزارش می دهند.

شیخی بیان داشت: از جمله اقدامات می توان به دیدار با خانواده معزز شهدا ، ایجاد ایستگاه های صلواتی در مناسبت های مختلف. برگزاری ادعیه و برنامه های فرهنگی در گلزارهای شهدا، مرمت قبور شهدا ، جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه و همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله یادواره های شهدا را نام برد.

مسئول فرهنگی سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان بیان داشت: در تیر ماه بر حسب گزارش ارسالی برخی از نواحی بیش از ۱۷ ایستگاه صلواتی در عید غدیر و مناسبت های مذهبی، بیش از ۱۸ دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران ، بیش از ۲۰ مورد پخت غذا و توزیع بین نیازمندان و مشارکت در حداقل ۱۰ یادواره شهدا را می توان بیان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکثر این اقدامات خودجوش و با بهره گیری از کمک های مردمی صورت می گیرد. از جمله اقدامات فرهنگی استان می توان به برگزاری مناسبات فرهنگی در سطح قرارگاه راهیان نور ، تماس با خانواده معزز شهدای مدافع حرم خوزستان در سالگرد شهادت شهید عزیز ، تولید محتوا و مدیریت ۴ کانال در ۴ سکوی نرم افزاری، اعطای وسایل دفاع مقدس جهت تزیین یادواره های شهدا ، جمع آوری مطالب جهت تدوین کتاب مصادیق زنده بودن شهدا و... را نام برد

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.