سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
چ, 1402/07/05 - 10:59

امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداست/مشارکت در انتخابات سبب تقویت نظام می شود

امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداست/مشارکت در انتخابات سبب تقویت نظام می شود
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: دفاع‌ مقدس، توانستن را برای خود مردم ثابت کرد و همه دنیا این را متوجه شده است تا جایی که هر تهدیدی که به برنامه‌های نظام ما می‌شود تبدیل به فرصت می‌شود.
 به گزارش کوله باراز بسیج گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش پیسکسوتان جهاد و شهادت که با حضور یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان است.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تحریم‌های دشمنان علیه کشور ما را هیچ کشوری نمی‌توانست تحمل کند، اما جمهوری اسلامی ایران با الهام از سال‌های دفاع مقدس توانست بر این تحریم‌ها غلبه کرده و در برخی زمینه‌ها به تولید و خودکفایی برسد.

ایمانی بر انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به آحاد جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه تأکید کرد.و با بیان اینکه دفاع‌ مقدس درس‌های زیادی به ملت ایران داده است، گفت: دفاع‌ مقدس، توانستن را برای خود مردم ثابت کرد و همه دنیا این را متوجه شده است تا جایی که هر تهدیدی که به برنامه‌های نظام ما می‌شود تبدیل به فرصت می‌شود.

وی به برگزاری انتخابات آتی اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه‌های مهم که باید توجه لازم به آن شود بحث  انتخابات خبرگان رهبری و انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است که باید با همت و مشارکت همگان که سبب تقویت نظام است فراهم شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.