سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
یکشنبه 1403/02/16
د, 1394/09/02 - 09:59
رئیس روس نانو:

ایران به لطف تحریم‌های غرب توسعه یافته‌ترین کشور جهان اسلام است/ ایرانی‌ها همه چیز را به تنهایی بدست آورده‌اند

رئیس شرکت سرمایه گذاری روس نانوی روسیه(Rusnano) می‌گوید که ایران توسعه یافته‌ترین کشور جهان اسلام است و این صنایع پیشرفته را خودش به تنهایی بدست آورده است.

به گزارش گروه بین الملل کوله بار، «ویدم وچزروف» رئیس شرکت سرمایه گذاری روس نانو روسیه در مصاحبه با پایگاه خبری پراودا گفت که ایران به لطف تحریمهای غرب اکنون توسعه یافته ترین کشور جهان اسلام است.

وی در پاسخ به همکاری روسیه و ایران در زمینه صنایع «های تک» گفت: این دقیقا همان حوزه‌ای است که تهران و مسکو می‌توانند با هم همکاری کنند. 

وی افزود: ایران و روسیه وقتی بحث نفت پیش می‌آید رقیب هستند اما این درباره دیگر کشورها نیز صدق می‌کند. ایران کشور جذابی است چرا که دارای تکنولوژی توسعه یافته است. توسعه یافته ترین کشور در جهان اسلام.

وی اضافه کرد؛ در کشورهای دیگر جهان نیز صنایع پیشرفته دیده می‌شود اما این تکنولوژی را با کمک دیگران بدست آورده‌اند اما ایران همه چیز را خودش به تنهایی کسب کرده است. در بسیاری از حوزه‌ها ایران بازیگر اصلی است. در صنایع پتروشیمی ایران تکنولوژی پیشرفته‌ای دارد و این تنها تکنولوژی صنایع پتروشیمی در جهان است که کاملا مستقل است.

وی تاکید کرد که روسیه در زمان تحریم ایران فرصت بی نظیری در اختیار داشت اما اکنون رقبای آمریکایی و اروپایی نیز هستند. 

وی افزود: من شخصا تحولات ایران و آنچه که در ایران رخ می‌دهد را دنبال می‌کنم. متاسفانه ما در روسیه افراد کمی داریم که مختصات و ساختار ایران را بشناسند و اینکه چگونه بتوانند با افراد در داخل ایران ارتباط برقرار کنند. ما باید این شرایط را فراهم کنیم. 

چندی پیش یک هیات از شرکت روس نانو به ایران سفر کرد و ضمن بازدید از هشتمین نمایشگاه فناوری نانو در تهران با مقامات ایران در این حوزه نیز دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/م

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.