سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
ش, 1402/09/11 - 09:49
با هدف معرفی جبهه سوم

برگزاری اردوی راهیان بصیرت در جنگل‌های شمال

به گزارش کوله بار،  به مناسبت هفته بسیج اردوی راهیان بصیرت ویژه برنامه بازدید از مناطق عملیاتی جنگل در دهه ۶۰ توسط سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا برنامه ریزی شد.

این اردو که با حضور جمعی از نخبگان بسیجی مازندرانی در دو روستای ولیلا و لاجیم شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود به ناگفته‌های جبهه سوم دفاع مقدس یعنی جنگل‌های شمال و حضور منافقین در این جنگل‌ها پرداخته می‌شود.

بازدید ار پایگاه‌های نیروهای عملیاتی جنگل، بازدید از پایگاه‌های فعال منافقین در دهه ۶۰، بازدید از برج لاجیم، زیارت گلزار شهدای لاجیم و بازدید از یادمان شهید محمدعلی امیری که در درگیری با منافقین در جنگل‌های شمال به شهادت رسید از جمله برنامه‌های این اردوی بصیرتی است.

روح الله صادقی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در گفت و گو با کوله بار، با بیان اینکه طرح راهیان بصیرت یا همان اردوی گردشگری جنگل با رویکرد باز شناساندن جریان ضد انقلاب در دهه ۶۰ است، اظهار کرد: هدف از این طرح در واقع مکمل و امتداد راهیان جنوب و غرب کشور است که تحت عنوان جبهه سوم محسوب می شود.

وی ادامه داد: دشمنانی که به عنوان منافقین در دهه ۶۰ اهدافی را در جنگل‌های شمال در نظر داشتند، مناطق جنگلی شمال کشور و نبرد جنگل را تحت عنوان جبهه سوم نامگذاری کردند و این جبهه ها را تحت عنوان جبهه های داخلی کشور برای رسیدن به هدفشان مدنظر قرار داده بودند .

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا اقدامات، فعالیت ها و عملیات های مسلحانه‌‌ی منافقین بر علیه انقلاب و مردم را در طرح راهیان بصیرت برای مخاطبانمان تبیین کنیم، خاطرنشان کرد: این مسئله یکی از مهم‌ترین اهداف ما برای برگزاری این اردو است.

وی افزود: از اهداف دیگر ما در برگزاری این اردو آشنایی نسل جوان خصوصا دانشجویان و دانش‌آموزان ما با شهدای جنگل و بازدید از پایگاهای جنگل که روزگاری محل نبرد با دشمنان بوده است.

صادقی در پایان با اشاره به اینکه نسل امروز ما نمیداند چرا واقعه ی ۶ بهمن آمل، در وصیت نامه حضرت امام به عنوان یک حادثه مهم تاریخی یادآوری و اشاره شده است، تصریح کرد:  تصمیم ما بر این است که طرح راهیان بصیرت را در هفته بسیج و ایام مختلف سال با هدف تبیین جریان نفاق و ضد انقلاب در جبهه سوم که مناطق جنگلی شمال کشور است، به اجرا در آوریم.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.