سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
س, 1402/05/17 - 17:00
فرمانده ناحیه بسیج امام علی (ع) اهواز خبر داد

برگزاری اردوی ۱۰۰۰ نفری دختران تمدن ساز ایران اسلامی

به گزارش کوله بار خوزستان، به همت ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اهواز، اردوی ۱۰۰۰ نفری خواهران بسیجی تحت عنوان دختران تمدن ساز ایران اسلامی به مقصد مشهد مقدس در حال برگزاری است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)اهواز، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید امیر میرعلائی، در گفت و گو با خبرنگار کوله بار خوزستان گفت: برای دومین سال پیاپی اردوی سیاحتی، زیارتی ۱۰۰۰ نفری از بسیجیان شرق اهواز در حال برگزاری است.

 

وی گفت : این اردوی تربیتی ، تشکیلاتی با حضور خواهران کادر بسیجی متشکل از ۹۰۰نفر از اعضای شورای پایگاه های مقاومت بسیج خواهران این ناحیه می باشد.

 

سید میرعلائی افزود: این نفرات که با دعوت از ۹۰ پایگاه ناحیه بسیج امام علی علیه السلام اهواز انجام شده است شامل ۱۰ نفر از بسیجیان هر پایگاه می باشد که به این اردو اعزام شدند.

 

فرمانده ناحیه امام علی علیه السلام اهواز بیان داشت: به جهت مدیریت و خدمت رسانی به زوار رضوی تعداد ۱۰۰ نفر به عنوان عوامل و دست اندرکاران اردو شامل تامین، کادر پزشکی، مدیران کاروان ، مداحان اهل بیت علیهم السلام و روحانیون معزز در این اردو حضور دارند که جمعا هزار نفر در قالب این اردو به قم و مشهد مقدس اعزام شدند.

 

سید امیر میر علائی در ادامه گفت : در این اردو برنامه های متعدد فرهنگی، تربیتی، آموزشی در۲ مقصد قم و مشهد مقدس با استفاده از ظرفیت و توانمندی اساتید برجسته کشوری از جمله آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس و استاد رحیم پور ازغدی و استاد راجی استفاده خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: این اردوی معنوی زمینه اجرای دوره سراسر شور و معنویت همراه با آمادگی فکری برای شروع سال تحصیلی جدید را برای زائران رضوی و دختران تمدن ساز ایران اسلامی مهیا می نماید.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.