سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
سه شنبه 1402/12/29
ش, 1401/02/10 - 12:19
مسئول سازمان اردویی سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل در گفت و گو با کوله بار:

برگزاری جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در اردبیل/ بیش از 8 هزار زائر راهیان نور اردبیلی از راهیان نور شمال غرب کشور بازدید می کنند

زارع گفت: امسال برنامه ریزی نموده ایم که بیش از 8 هزار زائر راهیان نور از اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزی، دانشجویی، محلات و ... در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور حضور پیدا کنند.

به گزارش کوله بار،بهروز زارع مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار کوله بار با اشاره به حضور ز ائران راهیان نور این استان در افتتاحیه راهیان نور 1401 و عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه گفت: امسال یکصد زائر راهیان نور اردبیلی در سالروز عملیات بازی دراز در سرپل ذهاب حضور پیدا می کنند.


وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی نموده ایم که بیش از 8 هزار زائر راهیان نور از اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزی، دانشجویی، محلات و ... در اردوهای راهیان نور شمال غرب کشور حضور پیدا کنند.


زارع تاکید کرد: بازدید از یادمان های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی جزو برنامه ریزی های ما برای راهیان نور شمال غرب امسال است.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره استانی سرزمین نور نیز یکی از برنامه ریزی های ما برای اردوهای راهیان نور بوده است که به صورت مجازی برگزار شده و سال گذشته قریب به 12 اثر ادبی و هنری را از طریق فضای مجازی دریافت نمودیم که داوری شد و امسال هم آثاری دریافت کردیم که انشالله جشنواره استانی سرزمین نور، خرداد ماه امسال در اردبیل با تجلیل از نفرات برگزیده برگزار خواهد شد.


زارع در پایان گفت: در ایام نوروز یک هزار و 500 زائر راهیان نور اردبیلی از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند.

انتهای پیام؛

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.