سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
د, 1402/07/03 - 00:56

برگزاری جشن تولد شهید رضا امامی توسط خادمین شهدا

مراسم جشن تولد شهید رضا امامی عصر شنبه ۱مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهید به همت خادمین شهدا در گلزار شهدای امام زاده باقر (ع) شهرستان بهارستان استان تهران برگزار شد.

به گزارش  کوله بار ، این مراسم با خاطره گویی مادر شهید،اجرای گروه سرود، قرائت قرآن کریم، گلباران وعطر افشانی مزار شهید برگزار شد.

شهید رضا امامی در تاریخ ۱۳۷۵/۰۷/۰۱ چشم به جهان گشود.وی علاقه به خدمت در ناجا و عشق به وطن داشت و همین امر سبب شد به استخدام نیروی انتظامی درآید.

اغتشاش گران خیابان پاسداران ، غروب ۳۰ بهمن سال ۱۳۹۶ همزمان با شب شهادت حضرت زهرا (س)، در گلستان هفتم با حمله به کلانتری و هجوم با اتوبوس و سواری به سمت نیروهای پلیس، باعث شهادت ۳ مامور ناجا، به نام های استوار دوم شهید «رضا امامی» ، استوار دوم شهید «محمدعلی بایرامی» و سرباز شهید «رضا مرادی علمدار» و یک نیروی بسیجی به نام شهید «محمدحسین حدادیان» و مجروحیت ۳۰ مامور دیگر شدند.
  شهید رضا امامی ، در تاریخ ۳ اسفند ۹۶ در تشییع باشکوه و پرشور در گلزار شهدای روستای امامزاده باقر (ع) به خاک سپرده شد، او از ۴ سالگی به همراه مادرش برای خدمت به این بقعه می رفت.

شهربانو ابراهیمی مسئول خادم الشهدای شهرستان بهارستان گفت:مادر شهید کنار مزار فرزند شهیدش  نشسته بودند و بعد از قرائت فاتحه و عرض تسلیت ،ایشان به من گفتند که فردا تولد پسرم هست و این یه تلنگری  شد که دوستان را جمع کنیم و روز تولد این  شهید والامقام را جشن بگیریم گویی شهید ما را دعوت کرده بود می‌خواست امسال در سالروز تولدش در کنارش باشیم.
وی در ادامه گفت: برای برگزاری جشن طی یک تماس تلفنی از خانواده شهید دعوت کردیم
و بعد از گلباران و عطر افشانی مزار شهید توسط خادمین شهدا ،قرائت زیارت عاشورا،اهدای هدیه به مادر شهید ،و اجرای سرود رفیق شهیدم توسط نوجوانان، تعدادی رزق فرهنگی نیز به یاد این شهید عزیز و ۳۰ شهید دفاع مقدس  امامزاده باقر(ع) بین مردم و دوستداران شهدا توزیع شد.

در آخر مراسم بعد از  خاطره گویی مادر شهید، برش کیک تولد توسط ایشان انجام شد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.