سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
د, 1402/07/10 - 13:44

برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه دارد

 مسئول فرهنگی خادمین شهدای شهرستان علی آبادکتول گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد

به گزارش کوله بارگلستان: آمنه شریعتی مسئول فرهنگی خواهران طلاب خادم الشهدای شهرستان علی آباد کتول در یادواره شهدای این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: اگر شجاعت ها، ایثار، ازخودگذشتگی و جان‌نثاری شهدا و رزمندگان اسلام نبود الان آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت.
وی ادامه داد: از این رو برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در روشنگری بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان راباافکار شهدا و اهداف آن ها را فراهم می کند.

 ایشان در جمع بسیجیان و خادمین شهدای طلاب بیان کرد: باید تلاش شود سبک زندگی شهدا تبیین شود زیرا دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش های ما به ضد ارزش هستند لذا از ترویج فرهنگ شهدا ناراحتند چون فرهنگ شهدا نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما موظف هستیم با برگزاری یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.
وی با تأکید براینکه شهید وسیع وبی انتهاست، زیرا هرگاه رود به اقیانوس متصل شود دیگر رود نیست اقیانوس است دل شهید است که به معدن عظمت الهی متصل است و معدن عظمت هم که می‌دانی بی انتهاست هدف از برگزاری مراسم یادواره  شهدا را آشنایی جامعه و نسلهای آینده به خصوص نوجوانان و جوانان با سبک و سیره شهدا و فرهنگ شهادت دانست.
ایشان در پایان اظهار داشت : به برکت خون پاک شهیدان ، رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و وحدت و بصیرت مردم دست به دست هم داد تا انقلاب بماند و روز به روز نیرومندتر شود. 
شایان ذکر است: دراین مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله حضور و مصاحبه با خواهر شهید و دکلمه خوانی از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.