سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
د, 1402/07/03 - 12:44

بسیجی برای حفظ انقلاب از کسی اجازه نمی‌گیرد/تهدیددشمن رادرنطفه خفه می‌کنیم

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت:وظیفه ما در این دوره به فرموده مقام معظم رهبری این است که خود را قوی کنیم، از دشمن نترسیم، خود را درگیر دشمن فرعی و فرضی نکنیم و به سراغ دشمن اصلی برویم خسته نباید شویم.

به گزارش کوله بار ازگلستان ، سردار حمید مازندرانی شامگاه یکشنبه در نشست مجازی با فعالان فضای مجازی که در کانال بصیرت گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم همواره به مقطع تاریخی دفاع مقدس افتخار می‌کنند در هیچ زمانی سراغ نداریم تمامی کفر در مقابل اسلام ناب بایستد.

وی یکی از خصوصیات بارز دفاع مقدس را داشتن رهبری فقیه عادل و الهی دانست و افزود: دو ابر قدرت شرق و غرب که همیشه با یکدیگر مشکل داشتند بر سر جنگ با ایران متحد شدند.

* بسیج اقیانوس مردمی

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان بیان کرد: برای ایجاد جنگ دو گزینه اختلاف و انگیزه لازم بود ما نقاط اختلافی با عراق داشتیم اما انگیزه را آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها با هدف برهم زدن تعادل انقلاب اسلامی به صدام دادند.

مازندرانی توضیح داد: به دفاع مقدس از هر زاویه‌ای نگاه کنیم می‌توانیم معبری باز کنیم و برای مردم عنوان کنیم، بسیج به عنوان اقیانوس مردمی به جبهه اعزام شد بدون اینکه اجباری باشد و عمدتاً این نیروها جوان و به نیت قرب الهی و رضای خدا رفتند.

وی گفت: عملیات‌های بزرگی مانند ثامن الائمه، طریق القدس، رمضان، محرم، والفجر، کربلای ۴ کربلای ۵ و دیگر عملیات‌ها با همکاری این عزیزان بسیجی انجام شد در طول تاریخ اگر نگاه کنید نمی‌توانید چنین حماسه‌ای را مشاهده کنید.

* تا به نتیجه رسیدن کار نباید خسته شوید

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: برکات دفاع مقدس خیلی زیاد بود، اگر کار برای خدا باشد جنگیدن هم مقدس می‌شود در دفاع مقدس ما اراده خود را به دشمن تحمیل کردیم، زمانی ناوهای آمریکایی اگر به سمت کشوری می‌رفت آن کشور سقوط خود را حتمی می‌دانست و این ابهت را امروز ما شکستیم ثابت کردیم می‌توان با ابر قدرت‌ها جنگید.

مازندرانی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس ما ساختار منظم نظامی را بر هم زدیم و جنگی نامتقارن به راه انداختیم، گفت: امروز تجهیزات نتیجه جنگ را مشخص نمی‌کند بلکه اراده و عزم مردم سرنوشت جنگ را تغییر می‌دهد، مانند آنچه در غزه اتفاق افتاد و ما این روحیه ایثار و شهادت را الگوسازی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما معادلات نظام بین‌الملل را بر هم زدیم و این به برکت دفاع مقدس است، افزود: گاهی برخی شبهه می اندازند که هر نوع حکومتی اگر بر سر کار می‌آمد این پیشرفت‌ها حاصل می‌شد اما باید گفت چنین چیزی امکان نداشت و با نگاه به کشورهای همسایه می‌توان فهمیدچنین چیزی امکان نداشت.

* درگیر دشمن فرعی و فرضی نشویم/ جنگ ترکیبی آخرین گزینه آمریکا

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: ما در خفقان و تحریم محض به پیشرفت رسیدیم بخش عمده پیشرفت‌ها را مدیون دفاع مقدس هستیم.

مازندرانی بیان کرد: ما در مقطع حساس تاریخی هستیم که باید واقعیت‌های جنگ را تبیین کنیم حضرت آقا می‌فرماید: ما باید قوی باشیم، ایشان نسبت به آینده دید روشنی دارند و اینکه می‌گویند نباید خسته شویم یعنی باید کار را به نتیجه برسانیم.

 وی توضیح داد: آمریکا امروز صحبت از جنگ ترکیبی می‌کند و دیگر صحبت از گزینه‌های روی میز نمی‌گوید این یعنی همه نقشه‌های دشمن به شکست خورده اما پیروز نخواهد شد.

* بسیجی برای حفظ انقلاب از کسی اجازه نمی‌گیرد!

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: وظیفه ما در این دوره به فرموده مقام معظم رهبری این است که خود را قوی کنیم، از دشمن نترسیم، خود را درگیر دشمن فرعی و فرضی نکنیم و به سراغ دشمن اصلی برویم خسته نباید شویم، توقف، ناامیدی ممنوع، خود محوری و تک روی ممنوع می‌باشد.

مازندرانی با اشاره به اینکه قدرت بسیج را باید تقویت کنیم رمز موفقیت ما انسجام داخلی است، افزود: دشمن به دنبال تجزیه است باید حواس ما به این موضوع باشد به جوانان اعتماد کنیم و به آنها میدان دهیم دشمن با نفوذ دنبال تغییر سبک زندگی می‌باشد.

وی ابراز کرد: بسیجیان و پاسداران برای حفاظت از انقلاب از کسی اجازه نمی‌گیرند هوشمندانه و آتش به اختیار عمل می‌کنند.

* تهدید دشمن را در نطفه خفه می‌کنیم

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گلستان گفت: دشمنان بدانند انقلاب ما صاحب دارد و نائب امام زمان حکومت داری و ما را هدایت می‌کند و انشاالله ما سرباز این جبهه باشیم.

مازندرانی گفت: دشمن بخواهد کوچکترین قدمی بردارد تنبیه آنها سخت و کوبنده است امروز می‌بینیم هر نقطه که با تهدید مواجه هستیم آن تهدید را در نطفه خفه می‌کنیم مانند حرکت تجزیه طلبان در کردستان و ابتکار عمل در دست ماست.

 وی افزود: یکی از کارهایی که باید برای دفاع دوران طلایی دفاع مقدس  انجام دهیم روایت درست است تا مانع تحریف شویم و حق مطلب را ادا کنیم.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.