سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
ش, 1402/05/21 - 10:43
با همت خادمین شهدای هندیجان

توزیع ۳۰۰ پرس غذای گرم در دهه سوم محرم

به گزارش کوله بار خوزستان، به همت خادمین شهدای ناحیه مقاومت بسیج هندیجان ، تعداد ۳۰۰ پرس غذای گرم در دهه سوم محرم توزیع شد.

شیخی، مسئول فرهنگی سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار کوله بار خوزستان گفت: یکی از کارهای اجتماعی و فرهنگی که توسط بچه های با اخلاص کمیته خادمین شهدا در مناسبت های مختلف انجام می شود طبخ غذا و توزیع در مناطق محروم است.

وی گفت: در ماه محرم خادمین شهدا علاوه بر برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود نظیر دیدار خانواده معزز شهدا و همکاری در یادواره های شهدا ، نسبت به کمک رسانی به محرومین در قالب تیم های جهادی خادمین شهدا اقدام به طبخ غذا و توزیع آن می کنند. نمونه آن پخت ۳۰۰ پرس غذا توسط کمیته خادمین شهدای ناحیه هندیجان است که بخش کوچکی از خدمات خادمین شهدا در طول ماه می باشد.

شیخی بیان داشت: نواحی بسیج استان خوزستان به صورت ماهانه اقدامات فرهنگی و اجتماعی خود را در قالب بیش از ۳۰ عنوان فعالیت به این سازمان ارسال می کنند که موارد به صورت دسته بندی شده جهت استحضار فرماندهان و مسئولان اردویی بسیج به حضورشان ارسال می گردد.

وی در پایان افزود: این خدمات تماما از طریق کمک های مردمی و هزینه های شخصی خود خادمین شهدا انجام می پذیرد که مناسب است برای پیشبرد اهداف متعالی فرهنگی و اجتماعی از طریق نهادهای حمایتی از این عزیزان حمایت مادی و معنوی صورت بپذیرد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.