سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
جمعه 1403/02/14
د, 1402/05/02 - 13:51
با حضور مسئولین استانی مازندران

جلسه ستاد اردوی راهیان پیشرفت مازندران برگزار شد

به گزارش کوله بار،  جلسه ستاد استانی اردوی راهیان پیشرفت با ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و دبیری سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل استان مازندران به منظور هم‌افزایی و اجرای کیفی برنامه‌های اردوی راهیان پیشرفت در استانداری مازندران برگزار شد.


محمد عباسپور مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در این جلسه با اشاره به اهمیت راهیان پیشرفت، این اردو را یکی از بهترین‌ راه‌های تببین و روشنگری در جامعه دانست و اظهار کرد: تاکید اردوه‌های راهیان پیشرفت جهاد تبیین و امیدآفرینی در سطح جامعه است که باید به آن اهتمام ورزید.


این مسئول گفت:  اردو‌ها ظرفیت مناسبی برای انجام فعالیت‌های تربیتی هستند که باید در راستای کیفی شدن این  اردوها تلاش کرد.

 

جلسه ستاد اردوی راهیان پیشرفت مازندران برگزار شد


در ادامه این جلسه نماینده‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن استقبال از این طرح آمادگی خود را برای اجرای هرچه بهتر آن اعلام کردند. 


در پایان این جلسه، روح الله سُلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن تشکر از سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به خاطر اجرای این طرح، تصریح کرد: اقدامات رسانه‌ای باید در شناساندن مظاهر پیشرفت و توانمندی جوانان این مرز و بوم باشد.


این مسئول ادامه داد: هجمه رسانه‌ای دشمنان باعث کاشته شدن بذر ناامیدی در سطح جامعه شده است که باید در راستای مقابله با این هجمه‌ها اقدامات موثر صورت گیرد.


در پایان این جلسه مقرر شد دستگاه‌های مربوطه بانک اطلاعاتی مظاهر پیشرفت استان را تهیه و اطلاع رسانی لازم در زمینه معرفی این مظاهر انجام شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.