سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
د, 1402/05/09 - 11:33
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر خبر داد:

خدمات رسانی دو موکب از سپاه استان بوشهر در ایام اربعین حسینی

به گزارش کوله بار، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه صبح امروز در جلسه اداری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به اینکه سپاه در خدمت رسانی به زائران امام حسین پیشتاز است، اظهار داشت: استان بوشهر در مسیر حرکت کاروان‌های اربعین قرار گرفته به همین خاطر سپاه آماده است تا بهترین خدمات را به زائران حسینی ارائه دهد.
صبحانی خواه با اشاره به اینکه استان بوشهر میزبان چندین استان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی است، افزود: علاوه بر تهیه مواد غذایی مورد نیاز و اسکان زائران، با توجه به گرمای هوا تأمین آب و یخ در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.
این مقام مسؤول با اشاره به فعال شدن کمیته ستاد اربعین حسینی در سپاه، بیان کرد: کمیته اسکان و تغذیه ستاد اربعین در سپاه استان بوشهر  به زائران خدمت می‌کنند.
صبحانی خواه ادامه داد: موکب‌های ویژه اربعین حسینی در سپاه استان بوشهر از هم اکنون برای استقرار در نقاط مختلف شهرستان های در مسیر زائران در خدمات‌رسانی اعلام آمادگی کرده است.
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تصریح کرد: سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر  دو موکب را در ایام اربعین حسینی در مرز شلمچه و نجف فعال خواهد کرد.
انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.