سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
پ, 1402/06/23 - 14:57

خدمت ثاراللهیان کرمان به مهمانان امام رضا (ع)

بچه‌های سپاه ثارالله استان کرمان موکب ثاراللهیان را از امروز در مشهد مقدس راه‌اندازی کرده‌اند و به زائران و مجاوران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش کوله بار، جواد طاهر نژاد مدیر موکب ثاراللهیان استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه ثارالله استان کرمان در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در مشهد مقدس نسبت به راه‌اندازی موکب ثاراللهیان اقدام کرده است.

جواد طاهرنژاد با اشاره به اینکه موکب ثاراللهیان در جوار مجموعه آموزشی ، خدماتی ، رفاهی ثارالله در مشهد با کمک و پشتیبانی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دایر شده است، بیان داشت: این موکب در پارکینگ خیابان طبرسی نبش کوچه مجتمع آموزشی رفاهی ثارالله با همکاری بنیاد کرامت رضوی و پایگاه مسجدالرضا (علیه السلام) مشهد مقدس نسبت ایجاد شده است.

وی ادامه داد: موکب ثاراللهیان روزانه به بیش از 2 هزار نفر اسکان می‌دهد و 6 هزار غذای گرم بین زائران و مجاوران توزیع می‌کنیم و موکب چایخانه را هم راه‌اندازی کرده‌ایم که انواع نوشیدنی‌ها نظیر چای و شربت و ... را بین هزاران زائر توزیع می‌کند و پذیرایی موکب ثاراللهیان از امروز دوشنبه 20 شهریورماه‌ جاری آغاز شده است و این موکب تا پایان ماه صفر به کار خود ادامه می‌دهد.

طاهرنژاد ابراز داشت: برای خدمت‌دهی بهتر به زائران همچنین از گردان نانوایان شهدای روستای خانوک دعوت کردیم و خواهران و خانواده معظم شهدای روستای خانوک به مشهد اعزام شدند و نان سنتی روستای خانوک بین زائران و مجاوران توزیع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.