سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
ی, 1402/07/16 - 19:27

خون شهدای اهل سنت ،گواهی بر مسیر وحدت آفرین انقلاب اسلامی

خادمین شهدا از مادر شهید اهل تسنن تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.
به گزارش کوله بار گلستان: خادمین شهدای گلستانی بمناسبت هفته وحدت با اهدای تبرکی امام رضا علیه السلام از مادر شهید اهل سنت حبیب طولانی واقع در شهرستان کلاله تقدیر و تجلیل بعمل آوردند. 
امروزه در ایران اسلامی شیعه و سنی در کنار هم در شرق و غرب کشور از مرزها  دفاع می کنند و در این زمینه نیز اهل سنت شهدای بسیاری در مقابله با اشرار و حفظ مرزهای وطن تقدیم کردند

وهفته وحدت نیز نماد همدلی اقوام و ادیان ایرانی به ویژه دوستی و برادری اهل سنت و شیعه است. میلاد مبارک پیامبر اعظم (ص) به ۲ روایت یعنی ۱۲ ربیع به روایت اهل سنت و ۱۷ ربیع به روایت شیعه بهانه‌ای برای بزرگداشت وحدت مسلمانان است. خون‌های ریخته شده در طول انقلاب اسلامی نمونه عینی این همدلی و خون شریکی است که پایه‌های وحدت را مستحکم کرده است.

اهل سنت در تاریخ انقلاب اسلامی و در زمان‌های حساس با حفظ وحدت بر دشمنان مشترک تاختند. علمای اهل سنت همواره پرچمداران بیداری مسلمانان در عصر خود بودند و تعدادی از آنان در طول این‌سال‌ها با نقش روشنگرانه‌ای که داشتند کابوس دشمنان شده و مورد ترور و قتل قرار گرفتند که نام شهدای بزرگی از آنان در کنار دیگر شهدا به چشم می‌خورد.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.