سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
ی, 1402/07/02 - 14:43

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس دشتستان نواخته شد

به گزارش کوله بار، فرماندار دشتستان  در این آئین اظهار داشت: ماه مهر را به عنوان فصل سرسبز و شکوفایی علم و دانش، زدودن غبار جهل و ظلمت از قلب‌ها و گستراندن فصل شکوفایی و موفقیت می‌دانیم و در کشور با دو مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس عجین شده است.
دکتر احمد بنافی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بازگویی رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است، افزود: امنیت امروز جامعه ما مرهون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در جبهه‌های نبرد علیه ابرقدرت‌های آن دوران بود که باید برای جوانان و نوجوانان بازگو شود.
وی هدف از نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس را انتقال فرهنگ دفاع و شجاعت به جوانان و نوجوانان دانست و گفت: زنگ مقاومت و ایثار را در مدارس به صدا در می‌آوریم، چون دفاع مقدس گنجینه نابی از درس مقاومت و ایستادگی است که باید دانش آموزان را با آن آشنا کرد.
بنافی خاطرنشان کرد: هرچه دانش بیشتری داشته باشیم موفق‌تر خواهیم بود، یک روز ما قادر نبودیم که جزئی‌ترین نیاز جامعه را فراهم کنیم، ولی امروز در همه زمینه‌ها متخصص داریم.
این مقام مسئول تصریح کرد: در فضای امروز جامعه که دشمنان تلاش دارند جوانان ما را به بهانه‌های واهی از یادگیری علم و دانش باز دارند، مسئولین فرهنگی ما باید تمام تلاش خود را در جهت تهذیب علم و در کنار آن تهذیب اخلاق در نسل جوان و نوجوان به کار ببندند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتستان بیان داشت: ما آغاز جنگ را جشن می‌گیریم و می‌خواهیم به جهان و نسل جوان و نوجوان خود ثابت کنیم که ما آغازگر جنگ نبودیم و برای دفاع و ایستادگی در مقابل قدرت‌ها وارد این نبرد نابرابر شدیم که آن را دفاع مقدس نامیدیم.
فرماندار دشتستان به عوامل پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عواملی همچون اعتقاد به خداوند، ارتباط میان رهبری و مردم و هماهنگی و همدلی میان نیرو‌های مسلح ایران از عوامل اصلی پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود.
انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.