سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
س, 1402/07/04 - 11:06

زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه سمیه شهرستان تنگستان نواخته شد

به گزارش کوله بار، حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در مراسم نمادین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه دخترانه سمیه شهر اهرم برگزار شد گفت:حضور حماسی دانش‌آموزان در سالهای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران نه تنها موجب گرمی و موفقیت جبهه‌ها شد بلکه شور و نشاط ویژه‌ای در داخل مدارس بوجود آمد و در مدت کوتاهی تبدیل به گسترده‌ترین تشکل دانش‌آموزی کشور شد.
امام جمعه شهر اهرم در ادامه افزود:دانش آموزان در تاریخ انقلاب اسلامی و در طول هشت سال جنگ تحمیلی فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دادند و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند تا امروز شاهد رشد و شکوفایی کشور و تعلیم و تربیت اسلامی در سطح مدارس باشند.
در ادامه برنامه احمدلطفی فرماندار تنگستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی جدید گفت:نقش جوانان دانش‌آموز، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و در جبهه و جنگ نیز دانش‌آموزان حرف اول را می‌زدند.
غلامیان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی جدید گفت:ایستادگی ،استقامت وتلاش دانش آموزان در دوران دفاع مقدس برای تمامی نسل ها ،بخصوص دانش آموزان امروز نقشی مثال زدنی وبه عنوان یک الگو باید درنظر گرفته شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تنگستان در ادامه افزود:دانش آموزان دوران جنگ تحمیلی با سختی ومشقت فراوان وبا تمام کمبودها، تمام سعی و تلاش خود را برای تحصیل وکسب نمره عالی بکار می‌بردند.
ایشان در پایان با اشاره به خاطرات دانش آموزان در دوران دفاع مقدس برای اعزام به جبهه گفت:دانش آموزان دوران دفاع مقدس برای راضی کردن اولیای خود جهت رضایت برای حضور در جبهه حاضر بودند درسخت ترین شرایط وبا کمترین امکانات درس بخوانند تا مجوز حضور در جبهه را حداقل در فصل تابستان بدست بیاورند.
درپایان این برنامه زنگ ایثار و مقاومت توسط مسولین ودانش آموزان منتخب به صدا درآمد.
این مراسم با حضور امام جمعه شهر اهرم ،فرماندارتنگستان،فرمانده سپاه وفراجا شهرستان و همچنین روسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.