سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
دوشنبه 1403/02/17
پ, 1394/08/28 - 08:27

لطفا ساکت! من دراوج بی پولی پرسپولیسی شدم

مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: «در شرایطی که در باشگاه پولی نبود، به این تیم آمدم و به خاطر پرسپولیس، پرسپولیسی شدم.»

به گزارش کوله بار، رامین رضاییان که متهم به تمارض و غیبت عمدی در بازی حذفی ذوب آهن و پرسپولیس شده بود، بعد از بازی ایران و گوام، جواب کاپیتان پرسپولیس را داد.


رضا نورمحمدی بعد از شکست پرسپولیس مقابل ذوب آهن بدون این که نامی از رضاییان بیاورد، با اشاره به غیبت این بازیکن در بازی حذفی دو تیم، گفت بازیکنی که تمارض می کند، شرف ندارد.


آن زمان شایعه شده بود کارلوس کی روش از رامین خواسته سرماخوردگی را بهانه کند و برای پرسپولیس در جام حذفی به میدان نرود. حالا رضاییان گفته از نورمحمدی توقع نداشته و برانکو در جریان ریز ماجرا بوده است.


البته رضاییان یک متلک هم به کاپیتان پرسپولیس انداخته و به هواداران پرسپولیس گفته احتمالا این حاشیه سازی ها و تهمت ها در طول فصل تکرار می شود.


گویا رضاییان و چند ملی پوش دیگر پرسپولیس تصور می کنند نورمحمدی و گروه او چون هرگز به تیم ملی نمی رسند، چشم دیدن ملی پوشان پرسپولیس را ندارند.

اظهارات رضاییان را در ادامه می خوانید: من دوست داشتم بعد از دو بازی تیم ملی در این باره حرف بزنم و سکوتم فقط به این دلیل بود. برانکو لطف کرد و واقعیت را گفت. او می داند که من چطور بازیکنی هستم و چگونه با جان و دل برای تیمم بازی می کنم.


هواداران بدانند حاشیه در تیم های بزرگ وجود دارد. من انتظار نداشتم بعد بازی آقای نورمحمدی آن حرف ها را بزند اما حتما بعد بازی عصبانی بودند. فوتبال است و این حاشیه ها پیش می آید. ویروسی که گرفتم باعث شد تا سه روز چیزی نخورم. فکر می کنم من خودم را اول فصل به پرسپولیس ثابت کردم. در شرایطی که در باشگاه پولی نبود، به این تیم آمدم و به خاطر پرسپولیس، پرسپولیسی شدم.پس دوستان لطفا سکوت کنند.

از هواداران هم می خواهم این حرف ها را تحمل کنند چرا که قطعا تا آخر فصل از این حرف ها باز هم مطرح می شود اما روی این شایعه ها قضاوت نکنند.

من رامین رضاییان مثل بقیه بازیکنان پرسپولیس با جان و دل در این تیم بازی می کنم. سال قبل در باشگاه راه آهن که هواداری نداشت خودم را به مردم ثابت کردم و بدون پول با جان و دل برای این تیم بازی کردم و حتی یک بازی را هم از دست ندادم.


از آقای خوردبین هم تشکر می کنم که به عنوان سرپرست و بزرگ از من حمایت کردند و واقعیت ها را گفتند. به هر حال برانکو و خوردبین فوتبال بازی کرده اند و فوتبال را لمس کرده اند و من را هم به خوبی می شناسند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.