سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
شنبه 1403/02/15
س, 1402/07/11 - 18:53

مراسم تکریم همسران شهدا با اهدای گل توسط خادمین شهدای گلستانی

این بار خادمین شهدای گلستانی با کاشت گل و اهدای آن به منزل شهدا رفتن واز همسران شهدا تکریم و تجلیل بعمل آوردند. 

به گزارش کوله بار گلستان: فاطمه مسعودی مسئول کمیته خادمین شهدا خواهر این استان درحاشیه این دیدار ضمن تبریک وتهنیت بمناسبت ولادت باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق( ع )در گفتگویی باخبرنگار ما گفت:تکریم مادران به‌خودی‌خود دارای ارزش است، اما وقتی این مادر می‌شود مادر یا همسر شهید، ارزش این کار چندین برابر است.
وی در روز  وحدت و تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: ارزش و قداست کار مادران و همسران شهدا مضاعف است زیرا یک زن  وقتی در کسوت مادری به رسالت خود عمل می‌کند و بعد با تمام وجود جای خالی پدر را هم برای فرزندان خود پر می‌نماید ارزش و قداست کار او مضاعف می‌شود.
مسعودی احیای یاد شهید را احیای دین خدا دانست و اضافه کرد: باید علاوه بر احیای یاد شهید به رسالت تکریم خانواده‌های ایشان نیز عمل کنیم چراکه تکریم خانواده‌های شهدا یاد شهید را زنده نگاه می‌دارد.
وی ادامه داد: درواقع ما در دیدار با خانواده‌های شهدا به خودمان خدمت می‌کنیم و اگر توفیق خدمت به ایشان را داشته باشیم منتی است که خداوند بر ما گذاشته است و باید قدر دان باشیم.
مسئول کمیته خادمین شهدا خاطرنشان کرد: راه شهدا باید زنده بماند چراکه زنده ماندن این مسیر باب زورگویی و ظلم را می‌بندد و مملکت و کشور را از دست ظالمان نجات می‌دهد.
گفتنی است؛ در این مراسم خادمین شهدا با اهدای گل  و هدیه از همسران شهدای این استان تجلیل به عمل آوردند.

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.