سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.
چهارشنبه 1403/02/12
ی, 1402/12/20 - 11:20
مصاحبه خبرنگار خادم الشهید صدرا جعفری در جوار شهدای گمنام قرارگاه ثارالله شهید سلیمانی با برادر شهید محمد طه قدیری

مصاحبه ای با برادر یکی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

محمد مهدی قدیری برادر شهید ۱۱ ساله طه قدیری از شهدای حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان در مصاحبه ای با خبرنگار خادم الشهید صدرا جعفری در جوار شهدای گمنام قرارگاه ثارالله شهید سلیمانی از خاطراتش با برادرش می گوید :

به گزارش کوله بار، محمد طه خیلی عاشق روضه اهل بیت (علیهم السلام) بود و ارادت خاصی به سردار دلها داشت و بخشندگی عجیبی داشت بود.

در ماه رمضان مسابقه جام فوتبال بود چند تا از رفقا میخواستند از مسئول مسابقات توپ دزدی کنند محمد طاها متوجه شد و توپ ها را برداشت و به مسئول مسابقه داد طه خیلی بیشتر از سن اش با درک و فهمیده بود، و همیشه چهره با لبخندی در او دیده میشد.

خیلی به حال او غبطه میخورم کاش من بجای او شهید میشدم میدانم او الآن در بهترین جا است و قطعاً شهداء زنده هستند و الآن از بهشت نظاره گر اعمال مان هست امیدوارم در آخرت هم با هم رفیق و برادر بمانیم و همچنان برای ما دعا کند که ما هم از این قافله جانمانیم...

مصاحبه گر خادم الشهید در پایان افزود : برادر نوجوان شهید محمد طه قدیری در بازه آخر خادمی سال ۱۴۰۲ در قرارگاه ثارالله سپهبد شهید سلیمانی (موقعیت شهید کازرونی) آمده است تا در خادمی به شهداء ارادت خویش را به شهیدان ثابت کند.

و همچنان خانواده شهداء پای آرمان شهدای شان تا آخرین لحظه عمر ایستادند از اینجا به بعد دشمن بداند هر قدمی برای تضیعف انقلاب و ایران بردارند ایران قدرتمند تر از قبل به راه خودش ادامه میدهد، حاج قاسم سلیمانی رفت اما الآن میلیونها حاج قاسم در جهان اسلام داریم...

 

مصاحبه گر خادم الشهید : صدرا جعفری

افزودن دیدگاه جدید

درباره متن فرمت

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس وب و ایمیل به صورت اتوماتیک لینک میشود .
سوال امنیتی
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.